چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب بندرعباس در آستانه دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر امور نمایشگاه‌های استانی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از افتتاح سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب بندرعباس در دهم بهمن‌ماه خبر داد.

رجبعلی سالاریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: سیزدهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب بندرعباس دهم بهمن‌ماه با حضور علی‌اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، همایون امیرزاده، مشاور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نمایشگاه‌های اداره‌کل صنعت و معدن استان افتتاح خواهد شد.
 
وی افزود: در این دوره از نمایشگاه استانی کتاب بندرعباس، نخستین‌بار 53 نماینده ناشران خارجی حضور دارند که از آن میان می‌توان به کشورهای ترکیه، لبنان، آلمان، فرانسه، هلند و آمریکا اشاره کرد.
 
مدیر امور نمایشگاه‌های استانی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با بیان این‌که این نمایشگاه در دو بازه زمانی 10 تا 12 و 16 تا 21 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است، ادامه داد: در این نمایشگاه، 453 ناشر داخلی در 441 غرفه، 65 هزار عنوان کتاب عرضه خواهند کرد.
 
سالاریان با بیان این‌که سیزدهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب بندرعباس 16 بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد، عنوان کرد: در بخش جنبی سیزدهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب بندرعباس ویژه‌برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد که از آن میان می‌توان به جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی کتاب، نشست با موضوع حجاب و عفاف، نشست با موضوع سبک زندگی، نشست برای بررسی نشر استان، همایشی با موضوع بررسی مشکلات ناشران و کتاب‌فروشان تهران، نمایش تابلو با موضوع انقلاب و نمایش کتبی که مقام معظم رهبری در آنها تقریظ دارند، اشاره کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها