سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کیائیان: کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» در کمتر از 9 ماه به چاپ دهم رسید

بهرنگ کیائیان، مسئول دفتر انتشارات نشر چشمه در مراسم جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور گفت: با توجه به وجه مردمی فردوسی‌پور نزد مردم و قدرت قلم وی، کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» در کمتر از 9 ماه به چاپ دهم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم جشن امضای چاپ دهم کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» با ترجمه عادل فردوسی‌پور عصر روز دوشنبه، 21 دی ماه در فروشگاه نشر چشمه واقع در خیابان کریمخان برگزار شد. این مراسم از ساعت 18 آغاز و به دلیل حضور علاقه‌مندان تا ساعت 21 ادامه داشت.

عادل فردوسی‌پور که این روزها برنامه‌اش به دلیل تعطیلات نیم‌فصل تعطیل است برخلاف گذشته این دوشنبه در میان مردم حضور پیدا کرد و به صحبت و گرفتن عکس یادگاری با آنها پرداخت.

در حاشیه این مراسم، بهرنگ کیائیان مسئول دفتر انتشارات نشر چشمه به ایبنا گفت: به مناسب دهمین چاپ کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» مراسم دیدار عادل فردوسی‌پور با مردم برگزار شد و خوشبختانه با توجه به وجه مردمی فردوسی‌پور نزد مردم به خوبی از این مراسم استقبال شد.

وی ادامه داد: این کتاب برای نخستین بار در اردیبهشت ماه امسال به بازار عرضه شد و در کمتر از 9 ماه به چاپ دهم رسید و این سومین جشن امضا کتاب است.

کیائیان در توضیح دلایل استقبال مردم از این کتاب گفت: کتاب قبلی فردوسی‌پور با عنوان «فوتبال علیه دشمن» حدود 5 سال پیش توسط نشر چشمه چاپ شد که آن کتاب هم مانند این کتاب با استقبال مردم روبه‌رو شد.

 وی درباره «هنر شفاف اندیشیدن» توضیح داد: این کتاب درباره روان‌شناسی فردی و مدیریت به قلم رولف دوبلی است که با ۳۳۵ صفحه در ۹۹ فصل تدوین شده است.  علی شهروز ستوده و بهزاد توکلی نیشابور،دو مترجم جوان دیگر نیز در این کتاب با فردوسی‌پور همکاری داشته‌اند. 

بهرنگ کیائیان در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد: امیدوارم افرادی مانند عادل فردوسی‌پور که هم وجه‌ای قابل قبول نزد مردم دارند و هم دارای دانش و قلم قوی هستند، دست به قلم شوند تا شاهد رونق کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه باشیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها