یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
نامزدهای بخش نوجوان جایزه شهید غنی‌پور معرفی شدند

محمد ناصری دبیر علمی پانزدهمین دوره جشنواره حبیب‌غنی‌پور گفت: اسامی راه یافته به دور پایانی جایزه حبیب غنی‌پور در بخش داستان نوجوان مشخص شدند و تا چند روز دیگر طی نشستی نامزدهای بخش داستان نیز اعلام خواهند شد.

محمد ناصری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: نشست‌ پایانی داوران بخش نوجوان جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی پور، برگزار شد در نتیجه سه نامزد نهایی کتاب سال غنی‌پور در این بخش انتخاب شدند.
 
وی ادامه داد: داوران در نشست مورد اشاره با بحث و گفت‌وگو و تجمیع آرا بر روی آثار سه اثر منتشر شده متفق‌القول بودند و این سه اثر به دور پایانی راه یافتند. «دیوانه وار» نوشته قلم  نقی سلیمانی که سال گذشته از سوی نشر افق به چاپ رسید، «بایقوش» نوشته علی ناصری که سال گذشته از سوی انتشارات سوره مهر انتشار یافت و «بچه‌های کشتی رافائل» به قلم محمدرضا مرزوقی که انشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را به چاپ رسانده، سه اثر راه یافته به دور نهایی بخش نوجوان جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور است.
 
ناصری اضافه کرد: داوران بخش نوجوان خسرو باباخانی، حبیب یوسف زاده و محمدعلی قربانی هستند. محمدعلی قربانی جایگزین شهرام شفیعی شد که به دلیل کسالت و به اختیار خود از داوری امسال کناره گرفت.
 
طبق هماهنگی‌ها، جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور 10 اسفندماه، سالروز شهادت حبیب غنی‌پور در مسجد جواد الائمه برگزار می‌شود. این برنامه روز دوشنبه برگزار خواهد شد که مقارن با کلاس‌هایی است که امیرحسن فردی آن‌ها را برگزار می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها