یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
نیمه پنهان «شهید تند‌گویان» نمایان می‌شود

کتابی درباره شهید محمدجواد تندگویان در قالب مجموعه «نیمه پنهان ماه» انتشارات روایت فتح و به قلم عالیه حسینی در دست تالیف است.

عالیه حسینی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: کتابی درباره «شهید محمدجواد تندگویان» در دست تالیف دارم که از سوی انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد.

وی با بیان این‌که کتاب شهید تند‌گویان در مجموعه «نیمه پنهان» نوشته می‌شود، افزود: هرچند برای نوشتن این کتاب مصاحبه‌هایی از سوی انتشارات روایت فتح در اختیارم قرار گرفته بود اما ترجیح دادم گفت‌وگو‌های تکمیلی را هم انجام دهم.

حسینی ادامه داد: بنابراین با همسر شهید نیز گفت‌وگو‌هایی ترتیب داده‌ام. با توجه به این‌که مجموعه نیمه پنهان، روایت زندگی شهید از زبان همسرش است، تمام ماجرا از زبان همسر شهید تند‌گویان نوشته خواهد شد.

وی اظهار کرد: نوشته شدن کتاب «نیمه پنهان؛ شهید تند‌گویان» را از یک سال پیش به پیشنهاد انتشارات روایت فتح آغاز کردم و خانواده وی از کتاب‌های دیگری که درباره این شخصیت نوشته شده بود، رضایت چندانی نداشتند. آن‌ها امیدوارند که این کتاب بتواند رضایتشان را جلب کند.

این نویسنده افزود: بخشی از دلیل نیمه‌کاره ماندن این کتاب از سال گذشته تاکنون هم به همین امر برمی‌گردد. مصاحبه‌شوندگان در شرایط مساعدی برای مصاحبه نبودند و من در چنین فرصتی برای تکمیل مصاحبه‌ها و نوشتن کتاب هستم.

به گفته حسینی، کتاب «نیمه پنهان ماه؛ شهید تندگویان» می‌تواند کامل‌ترین کتاب درباره شخصیت این شهید باشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها