سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
ارسال 500 اثر به دبیرخانه جشنوار داستان کوتاه کوتاه پایداری/ داستان‌نویسان تا پایان آذر مهلت دارند

ششمین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری، نزدیک به 500 اثر دریافت کرد. این جشنواره تا پایان آذر داستان‌های کوتاه را می‌‌پذیرد.

رضا حاجی‌آبادی، دبیر ششمین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: تاکنون نزدیک به 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که آمار خوبی است.
 
وی با بیان این‌که مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری تا پایان آذر امسال ادامه دارد، افزود: داستان‌نویسان می‌توانند «داستانک‌ها» و یا «داستان‌های کوتاه کوتاه» را حداکثر در 250 کلمه از طریق پیام کوتاه به شماره 0210000365 و یا از طریق ایمیل به نشانی Fest@iranhdm.ir ارسال کنند. آثار ارسالی نباید تا پیش از این در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه و یا در نشریات مکتوب و غیرمکتوب منتشر شده باشند.

حاجی‌آبادی یادآور شد: بیشتر شرکت کننده‌های دوره‌های گذشته جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری در این جشنواره‌ هم شرکت کرده‌اند. همچنین افراد زیادی نیز با توجه به تبلیغات در فضای مجازی، توانسته‌اند با این مسابقه آشنا شوند.
 
به گفته وی، بسیاری از داستان‌های کوتاه دوره‌های گذشته این جشنواره، در جشنواره‌های فیلم کوتاه از جمله «جشنواره فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای» مورد استفاده فیلم‌سازان قرار گرفته‌اند.
 
مدیر انتشارات هزاره ققنوس ابراز امیدواری کرد که کتاب این جشنواره تا زمان آیین پایانی جشنواره منتشر شود، سپس افزود: تصمیم گرفته‌ایم که این جشنواره را ادامه دهیم. آیین پایانی تا آخر امسال (1394) با همکاری باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
 
ششمین جشنواره خصوصی «داستان کوتاه کوتاه پایداری» به همت انتشارات هزاره ققنوس و با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس و نیز حمایت جمعی از ناشران حوزه ادبیات پایداری مثل انتشارات سفیر اردهال، انتشارات تجلی مهر برگزار و به رتبه اول تا سوم این جشنواره به ترتیب هدیه‌های 700، 600 و 500 هزار تومانی و سایر آثار نیز جوایزی اهدا خواهد شد.
 
شناسایی و معرفی استعدادهای تازه در حوزه ادب پایداری، تولید محتوای ادب پایداری در فضای مجازی، چاپ و نشر آثار منتخب در قالب کتاب و تقدیر و تشکر از نوقلمان ادب پایداری برخی از اهداف برگزاری جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها