پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
رونمایی از کتاب‌های شهیدان مدافع حرم در سومین روز از ماه محرم

کتاب‌های «زیارت آخر» درباره شهید روح الله مهرابی و کتاب «عیدی آخر» درباره شهید حمیدرضا مرادی، از شهیدان مدافع حرم، 25 مهرماه همزمان با سوم ماه محرم رونمایی می‌شوند.

جانمراد احمدی، مدیر مسول انتشارات دارخوین به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: هم‌زمان با سومین روز از ماه محرم دو عنوان کتاب تازه از مجموعه «مدافعان حرم» این انتشارات رونمایی می‌شود.

وی درباره این دو کتاب توضیح داد: «زیارت آخر» درباره شهید روح الله مهرابی و کتاب «عیدی آخر» درباره شهید حمیدرضا مرادی است. هر دوی این آثار به قلم «الهه حاجی‌حسینی» نوشته شده‌اند. این شهیدان، از کارکنان «موسسه شهید زین الدین» اصفهان بودند که در دفاع از حرم اهل بیت(ع)، در عراق به شهادت رسیدند.

مدیر نشر دارخوین درباره مجموعه کتاب‌های «مدافعان حرم» توضیح داد: این مجموعه به شهیدان مدافع حرم در سوریه و عراق اختصاص دارد. نخستین جلد از این مجموعه به شهید ابوالفضل شیروانیان می‌پردازد که سال گذشته منتشر کردیم.

احمدی از انتشار سه مجلد دیگر از این مجموعه به قلم مریم سیف‌الدینی تا پایان سال 1394 خبر داد و گفت: این کتاب‌ها به شهیدان اسماعیل حیدری، موسی کاظمی و علیرضا نوری پرداخته‌اند. همچنین، اطلاعاتی درباره دیگر شهیدان حرم نیز در دست گردآوری است.
 
به گفته وی، کتاب‌های مجموعه «مدافعان حرم» در قطع پالتویی، به صورت دورنگ و هرکدام در 96 صفحه منتشر می‌شوند. این کتاب‌ها در قالب خاطرات کوتاه تدوین شده‌اند.
 
مدیر انتشارات دارخوین درباره زمان رونمایی از کتاب‌های «زیارت آخر» و«عیدی آخر» اظهار کرد: آیین رونمایی از این کتاب‌ها صبح 25 مهرماه 1394 همزمان با سومین روز از ماه محرم، در موسسه شهید زین‌الدین با حضور خانواده شهیدان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها