دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
آموزش داستان‌نویسی خلاق به کودکان

مسعود ملک‌یاری، دبیر کمیته آموزش انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، گفت: به‌زودی دوره‌های پاییزه این انجمن در رشته‌های مختلف مانند آموزش داستان‌نویسی، ویراستاری و قصه‌نویسی خلاق را برای کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دبیر کمیته آموزش انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از برگزاری دوره‌های پاییزه این انجمن برای کودکان، نوجوانان و جوانان خبرداد و گفت: کمیته آموزش و پژوهش انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در ابتدای هرفصل، دوره‌هایی را با هدف پرورش نسل آینده در زمینه اعتلای ادبیات کودک با کمترین هزینه، برگزار می‌کند.
 
مسعود ملک‌یاری ادامه داد: از جمله این کلاس‌ها، قصه‌نویسی خلاق برای کودکان است که توسط مجید راستی آموزش داده می‌شود. همچنین دوره آموزش ویراستاری با تدریس محمد حسینی و آموزش داستان‌نویسی با تدریس سیامک گلشیری نیز ازجمله این کلاس‌هاست.
 
وی اضافه کرد: همچنین دوره آموزش خبرنگاری به کودکان و نوجوانان با تدریس تهمینه حدادی و کارگاه تفکر و نگارش خلاق با تدریس مسعود ملک‌یاری نیز از دیگر دوره‌هایی است که در فصل پاییز برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنیم. البته دو کارگاه هم در زمینه رمان و ترجمه داریم که در صورت رسیدن تعداد شرکت کنندگان به حدنصاب برگزار می‌شود.
 
این نویسنده درباره کارگاه تفکر و نگارش خلاق توضیح داد: دوره مقدماتی این کارگاه در تابستان با 12 نفر شرکت کننده کودک و نوجوان برگزار شد. در این دوره هم این کارگاه در دو بخش مقدماتی و پیشرفته تشکیل می‌شود.
 
ملک‌یاری میزان استقبال از این دوره‌ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: باتوجه به میزان امکانات و فضایی که انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای تشکیل این کلاس‌ها در اختیار دارد، میزان استقبال و پیگیری شرکت‌کنندگان خوب و قابل قبول بوده، البته این استقبال در مورد کودکان و نوجوانان بسیار بیشتر از جوانان و بزرگسالان بوده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای ثبت‌نام به محل انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به نشانی تهران، خیابان سمیه، بعد از تقاطع مفتح، کوی پروانه مراجعه کنند.                                                                                      
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها