دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
رئیس کتابخانه مجلس از خبرگزاری کتاب ایران بازدید کرد

محمدرضا مجیدی، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، طی دیدار و گفت‌وگو با مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل موسسه خانه کتاب، از خبرگزاری کتاب ایران و سایر بخش‌های خانه کتاب دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمدرضا مجیدی روز 16 شهریور، با حضور در موسسه خانه کتاب، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل موسسه خانه کتاب و افشین داورپناه، معاون فرهنگی ـ پژوهشی خانه کتاب، از بخش‌های مختلف این موسسه شامل مرکز کتاب پژوهی، فصلنامه‌های تخصصی، خانه نقد و همچنین خبرگزاری کتاب ایران دیدن کرد.
در این دیدار علاوه بر دکتر حسین غریبی، معاون اداری و مالی کتابخانه‌ مجلس و برخی از مدیران ارشد خانه کتاب، سید فرید قاسمی، سید علی آل داود و جمشید کیانفر نیز حضور داشتند و ضمن گفتگو درباره وضعیت کتاب و کتابخوانی در کشور، بر ضرورت همکاری‌های مشترک بین خانه کتاب و کتابخانه مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در بازدید خود از خبرگزاری کتاب ایران، با حضور در تحریریه این خبرگزاری، با فعالیت بخش‌های مختلف آن آشنا شد.

در پایان این دیدار، در مراسمی که در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار شد، از کتاب «نایب حسین کاشانی در خوربیابانک» نوشته سید علی آل داود و از انتشارات کتابخانه‌ی مجلس،  رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها