دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
انتشار کتاب‌های تازه «جامعه‌نگر» برای سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها

مرتضی زینعلی،‌ مدیرمسئول انتشارات «جامعه‌نگر» ضمن تشریح برنامه‌های خود برای سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، از انتشار عناوین تازه در حوزه علوم پزشکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مرتضی زینعلی،‌ مدیرمسئول انتشارات «جامعه‌نگر» در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) اظهار کرد: جامعه‌‌نگر از ابتدای سال جاری تاکنون 55 عنوان کتاب در حوزه علوم‌ پزشکی منتشر کرده است. برخی از مهم‌ترین چاپ‌های نخست این بازه زمانی شامل «کوریکولوم اصلی پرستاری مراقبت‌های ویژه نوزادان»، «جایگاه مرکز آموزش مهارت‌های بالینی در علوم‌پزشکی»، «اصول و روش‌های پژوهش کیفی»، «انگلیسی برای دندانپزشکان»، «راهنمای حرفه‌ای علائم و نشانه‌ها»، «اخلاق و اخلاق حرفه‌ای برای علوم‌پزشکی»، «تجهیزات الکتریکی اتاق عمل و استریلیزاسیون»، «فن‌آوری اطلاعات در علوم‌پزشکی»، «تغذیه و تغذیه‌درمانی در پرستاری» و «پرستاری سلامت فرد و خانواده» است.     
 
ناشر برگزیده حوزه سلامت (شایسته‌تقدیر 93 و ناشر برگزیده سال 92 کشور در حوزه پزشکی) با اشاره به تازه‌های نشر جامعه‌نگر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید افزود: برای سال تحصیلی جدید کتاب‌‌های «زندگی با پارکینسون با تأکید بر آموزش بیمار و خانواده»، «سالمندان (خودکارآمدی و پرستاری)»، «ضربه مغزی(با تأکید بر آموزش بیمار و خانواده)»، «آزمایشگاه ایمونوشیمی برای دانشجویان علوم پزشکی»، «طراحی مطالعات ترکیبی(کمی و کیفی)»، «تست‌های تشخیصی و آزمایشگاهی پاگانا 2014»، «اصول و فنون پرستاری (بر اساس سرفصل جدید)، پرستاری کودکان وونگ 2015»، «جعبه ابزار مقالات ISI»، «پژوهش‌های تاریخی برای پژوهشگران»، «رسوب‌دهنده‌های الکترواستاتیک» و ده‌ها عنوان دیگر منتشر خواهد شد.
 
زینعلی ادامه داد:‌ در آستانه سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، نشر جامعه‌­نگر در حال آماده‌سازی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان علوم پزشکی کشور است. در همین رابطه طرح‌های مطلوبی پیش‌بینی‌ شده است. طرح اهدای کتاب‌های جدید به مدرسان دانشگاه‌ها، طرح نمایندگان کلاس (اهدای کتاب به نمایندگان کلاس‌ها)، طرح تحویل رایگان در محل، فروش اینترنتی با تخفیف ویژه و چند طرح دیگر از جمله برنامه‌های دانشگاهی نشر جامعه‌نگر همزمان با سال تحصیلی جدید است. حمایت از مصرف‌کنندگان و دانشجویان، هدف اصلی در اجرای این طرح‌هاست.  

این عضو انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی گفت: حضور در نمایشگاه‌های استانی و ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی که نخستین‌بار در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و همچنین عرضه آثار جامعه‌نگر در نمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه‌ها، همایش‌ها و کنگره‌های علوم‌پزشکی از سایر برنامه‌های نشر جامعه‌نگر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها