یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
«سایه عقاب روی پیاده‌رو» و «تهمینه در راه» رونمایی و نقد می‌شوند

گروه نقد چهارشنبه، طی مراسمی که پنجشنبه 15 مرداد در کتابسرای چیستا در کرج برگزار خواهد کرد، ضمن رونمایی از دو رمان «سایه عقاب روی پیاده‌رو» و «تهمینه در راه» به نقد این آثار خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گروه نقد «چهارشنبه» رمان‌های «سایه عقاب روی پیاده‌رو» نوشته فاطمه قدرتی و «تهمینه در راه» نوشته ناهید کهنه‌چیان را با حضور نویسندگان و جمعی از علاقمندان به حوزه ادبیات، از ساعت 18 پنجشنبه 15 مرداد، در کتابسرای «چیستا» در کرج رونمایی و نقد خواهند کرد.

گروه نقد چهارشنبه متشکل از برخی نویسندگان جوان از جمله هادی نودهی، مسعود پهلوان بخش، مجید واحدی، کامران سلیمانیان، سیروس نفیسی و پوریا فلاح هستند که بیش از 10 سال در استان تهران به برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب اقدام می‌کنند.

«سایه عقاب روی پیاده رو»  رمانی حقوقی - پلیسی است که در آن به زندگی خصوصی و کاری دختر دانشجویی می‌پردازد که کارشناسی ارشد حقوق قضایی را می‌گذراند. مونا بروجردی  دختر بازرس ویژه قتل که  پدرش با کار کردن او  در این دستگاه به شدت مخالف است، اما مونا برای کار آموزی نزد یک وکیل می‌رود و درگیر پرونده قتلی می‌شود که متهم آن دوست دوران کودکی‌اش است.

«سایه عقاب روی پیاده‌رو» نوشته فاطمه قدرتی در 383 صفحه باشمارگان هزار نسخه به قیمت 22 هزار تومان به تازگی از سوی مؤسسه انتشارات نگاه منتشر شده است.

همچنین «تهمینه در راه» نخستین اثر ناهید کهنه چیان، مجموعه‌ی 14 داستان کوتاه است که تمرکزش بیشتر بر بیان معضلات و مسائل اجتماعی زنان است. چه در داستان «خواب سنگین کرکره‌ها» که زن می‌خواهد ثابت کند که می‌تواند از پس کار سنگین مردانه برآید و چه در داستان من و خاله شیرین که از پیردختری چروک و مردنما روایت می‌شود که عاشق دیگری شده اما هیچکس عشقش را باور ندارد.

«تهمینه در راه» نوشته ناهید کهنه چیان، در 69 صفحه، شمارگان هزار و 100 نسخه و با قیمت 5 هزار تومان از سوی نشر قطره روانه کتابفروشی‌ها شده است.

مراسم رونمایی و نقد دو رمان «سایه عقاب روی پیاده‌رو» و «تهمینه در راه»، از ساعت 18 پنجشنبه، 15 مرداد در کتابسرای چیستا، واقع در عظیمیه کرج، بلوار کاج، نبش کوچه پامچال برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب «تهمینه در راه» می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها