چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
بیستمین نمایشگاه «چاپ و بسته‌بندی لیبل اکسپو اروپا» افتتاح می‌شود

بیستمین نمایشگاه «چاپ و بسته‌بندی لیبل اکسپو اروپا» با حضور هیأت تحقیقاتی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران در بروکسل بلژیک 29 سپتامبر (7 مهرماه) افتتاح می‌شود.

بابک عابدینی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه «چاپ و بسته‌بندی لیبل اکسپو اروپا» از 29 سپتامبر تا 2 اکتبر (7 تا 10 مهرماه 1394) در شهر بروکسل بلژیک افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان این‌که در این نمایشگاه هیأت تحقیقاتی صنعت چاپ ایران (اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت) به منظور پژوهش و شرکت در کارگاه‌های آموزشی حضور خواهد یافت، گفت: این هیأت می‌کوشد با حضور در این نمایشگاه با فناوری‌های ‌روز دنیا در صنعت چاپ آشنا و با مذاکراتی با چاپخانه‌داران و صنعت‌گران سایر کشورها به ارتقای این صنعت در کشور به ویژه سرمایه‌گذاری برای صادرات این صنعت، کمک کند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ افزود: همچنین ایران در این نمایشگاه، غرفه‌ای را به خود اختصاص خواهد داد که علیرضا دلیری، از چاپ آذرهلوگرام در این غرفه به معرفی دستاوردهای صنعت چاپ ایران می‌پردازد.

بیستمین نمایشگاه «چاپ و بسته‌بندی لیبل اکسپو اروپا» از 29 سپتامبر تا 2 اکتبر (7 تا 10 مهرماه) در شهر بروکسل بلژیک برگزار خواهد شد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها