چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
«زُروان در حماسه ملی ایران» در اندیشگاه کتابخانه ملی رونمایی می‌شود

کتاب «زُروان در حماسه ملی ایران» نوشته حمیدرضا اردستانی رستمی سه شنبه 30 تیر، با حضور ابوالقاسم اسماعیل‌پور و امیر احمدیان در تالار اندیشگاه کتابخانه ملی رونمایی می‌شود.

مریم دانشمند، مسئول روابط عمومی «نشر و پژوهش شیرازه»در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: کتاب «زُروان در حماسه ملی ایران» نوشته حمیدرضا اردستانی رستمی که در گروه کتاب‌های مرتبط با ادبیات و حماسه طبقه‌بندی می‌شود، از آثار جدید «نشر و پژوهش شیرازه» است که با عنوان فرعی «نمودهای ایزد زمان و زمانگرایی در ذهن و اثر فردوسی» روانه بازار کتاب شده است.

 وی افزود: پس از رایزنی با مسئولان کتابخانه ملی قرار بر این شد تا مراسم رونمایی از این کتاب را با حضور استادان و صاحب‌نظران حوزه ادبیات، از ساعت 17 تا 19 سه شنبه 30 تیر در اندیشگاه کتابخانه ملی برگزار شود.

دانشمند با اشاره به سخنرانان این مراسم گفت: در این مراسم دکتر زیبا جلالی نائینی، مدیر نشر و پژوهش شیرازه درباره هدف از انتشار این کتاب سخنرانی خواهند کرد؛ همچنین حمیدرضا اردستانی رستمی نویسنده کتاب «زُروان در حماسه ملی ایران» به معرفی این کتاب خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: دکتر ابوالقاسم اسماعیل پور و دکتر امیر احمدیان از دیگر سخنرانان این مراسم خواهند بود که درباره مانویت در شاهنامه و بازتاب شاهنامه در خارج از کشور سخنرانی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای در مراسم رونمایی از کتاب «زُروان در حماسه ملی ایران» می‌توانند از ساعت 17 تا 19 سه شنبه 30 تیر، به اندیشگاه کتابخانه ملی واقع در ابتدای بزرگراه حقانی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها