جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
«قهرمانان المپ؛ قهرمان گمشده» به بازار آمدند

دو جلد از مجموعه پنج جلدی «قهرمانان المپ؛ قهرمان گمشده» اثر «ریک ریوردان» با ترجمه ثمین نبی‌پور منتشر شد. این مجموعه، در قالب رمانِ ویژه نوجوانان، داستان عشق‌ها، شکست‌ها و فداکاری‌ها را به تصویر می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) هفت دورگه، الهه‌ای انتقام‌جو و ارتشی از هیولاهای بی‌رحم و نامیرا بازیگران مجموعه پنج جلدی «قهرمانان المپ؛ قهرمان گمشده» هستند.
 
در جلد نخست این مجموعه، داستان این‌گونه است که «الهه‌ای به نام هرا حافظه پرسی جکسون و جیسون گریس دورگه‌های یونانی و رومی را پاک کرده تا راه آشتی رومیان و یونانی‌ها ر هموار کند، حتی اگر این کار به بزرگ‌ترین قتل عام دورگه‌ها ختم شود.
 
اکنون پرسی و دوستانش باید با هوشیاری و تیزبینی با هیولاها، رب‌النوع‌ها و موجودات کینه‌توز رو به رو شوند، و در هیچ شرایطی پا پس نکشند چون سرنوشت انسان‌ها به این نبرد بستگی دارد.»
 
در جلد دوم این مجموعه چنین می‌خوانیم: «یک چیز قطعی است: روزهای مبارزه و نبرد برای پرسی جکسون پسر رب‌النوع دریاها، به انتها نرسیده است. او از گذشته‌اش تنها یک اسم به خاطر دارد: آنابث.

اکنون پرسی، فرانک و هِیزِل، باید با مهم‌ترین آزمون زندگی‌شان رو به رو شوند: پیشگویی هفت دورگه، اگر در این نبرد شکست بخورند، نه تها کمپ ژوپیتر بلکه زندگی پرسی و عزیزانش، رب‌النوع‌ها و همه جهان در خطر نابودی قرار می‌گیرد.»
 
گفتنی است؛ «ریک ریواردان»، نویسنده این مجوعه پنج جلدی، داستان‌های قهرمانان المپ را نخست به عنوان قصه‌های وقت خواب برای دخترش تعریف می‌کرد اما اکنون این داستان‌ها در میان پر طرف‌دارترین رمان‌های فانتزی قرن بیست و یکم جای گرفته‌اند.
 
نخستین جلد مجموعه پنج جلدی «قهرمانان المپ؛ قهرمان گمشده» اثر «ریک ریوردان» با ترجمه ثمین نبی‌پور، با شمارگان دو هزار نسخه، در 584 صفحه، به بهای 23 هزار تومان از سوی نشر افق منتشر شده است. همچنین دومین جلد این مجموعه با شمارگان دو هزار نسخه، در 560 صفحه، به بهای 22 هزار و 500 تومان از سوی نشر افق راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها