سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کتاب «مدیریت آموزش سازمانی» مرجعی برای نیازسنجی و برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی است

داوود دانش جعفری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تجربه‌های عملی بیان شده در کتاب «مدیریت آموزش سازمانی با تاکید بر توسعه سرمایه شهری» می‌تواند مرجعی برای مدیران و کارشناسان آموزش سازمان‌ها در نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا، ارزشیابی و پایش دوره‌های آموزشی باشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «مدیریت آموزش سازمانی با تاکید بر توسعه سرمایه شهری» به قلم حسین محمدپور زرندی و سید محسن طباطبایی مزد آبادی طی مراسمی 21 تیرماه رونمایی شد.

داوود دانش جعفری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی درباره کتاب «مدیریت آموزش منابع انسانی با تاکید بر توسعه سرمایه شهری» گفت: آموزش از جمله راهبردهای اساسی است که سازمان‌ها از طریق آن می‌توانند منابع انسانی خود را به سرمایه‌های انسانی تبدیل کنند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش به ارائه مهارت‌های خاص به کارکنان متمرکز است و به آنها کمک می‌کند تا کیفیت شغل خویش را بهبود بخشند، افزود: سازمان‌ها با توجه به اهمیت آموزش تلاش می‌کنند فرصت‌هایی را برای رشد و بالندگی کارکنان خود فراهم آورند تا بدین وسیله به رسالت‌ها و اهداف خویش نائل آیند.

دانش جعفری با تاکید بر اینکه کتاب «مدیریت آموزش سازمانی با تاکید بر توسعه سرمایه شهری» و به ویژه تجربه‌های عملی بیان شده در آن می‌تواند مرجعی برای مدیران و کارشناسان آموزش سازمان‌ها در نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا، ارزشیابی، و پایش دوره‌های آموزشی باشد، گفت: مندرجات این کتاب می‌تواند در چارچوب یک منبع علمی، عملی و جامع در برنامه‌های درستی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و اجرایی سازمان‌ها به ویژه مدیریت آموزش شهرداری و بانک‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب «مدیریت آموزش سازمانی با تاکید بر توسعه سرمایه شهری» نوشته حسین محمدپور زرندی و سید محسن طباطبایی مزد آبادی در هفت فصل و 236 صفحه تدوین شده است. این کتاب با شمارگان هزار نسخه به بهای 14 هزار تومان تحت نظارت انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها