پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
غرفه‌هایی که آثار محمود حکیمی را عرضه می‌کنند

محمود حکیمی از عرضه آثارش در غرفه‌های گوناگون بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

طبق اعلام «به‌نشر» (انتشارات آستان قدس رضوی) از مجموعه پنج‌جلدی «گنجینه حکیمی» در غرفه این انتشارات رونمایی خواهد شد. محمود حکیمی درباره ویژگی‌های این مجموعه به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) توضیح داد: این مجموعه از آثار مشهور منتشرشده از من در قبل و بعد از انقلاب است که با ویرایشی جدید که بر آنها داشته‌ام، از سوی به‌نشر منتشر می‌شود. وی نام مجلدات این مجموعه را «سلحشوران علوی»، «سوگند مقدس»، «اشراف‌زاده قهرمان»، «طاغوت» و «پیکار سرنوشت» عنوان کرد.

وی افزود: انتشارات «قلم» از مجموعه «در مدرسه»، آثاری را با عنوان‌های «در مدرسه مولانا»، «در مدرسه حکیم طوس»، «در مدرسه پیر نیشابور»، «در مدرسه سعدی شیرازی»، «در مدرسه ناصرخسرو»، «در مدرسه جلال‌الدین همایی»، «در مدرسه پروین اعتصامی»، «در مدرسه اقبال لاهوری» و «در مدرسه سنایی» عرضه کرده است. این ناشر همچنین چاپ دهم «هزار و یک حکایت تاریخی» و چاپ سوم «زندگانی دهخدا برای نوجوانان» را به نمایشگاه آورده است.

وی با بیان این که «شرکت سهامی انتشار» ناشر بیشترین آثار اوست، از عرضه کتاب «آموزش و پرورش خودکامگان» و چاپ سوم مجموعه 7 جلدی «تاریخ تمدن ایران و جهان» در غرفه این نشر خبر داد.

حکیمی افزود: «دفتر نشر فرهنگ اسلامی» امسال چاپ چهلم «داستان‌هایی از زندگانی امیرکبیر»، چاپ نوزدهم «داستان وجدان» و چاپ چهارم «بدن انسان» (ترجمه) را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند.

چاپ سوم «مبانی ادبیات دینی کودک و نوجوان» (نشر آروَن) و چاپ نخست «فرصتی برای انتخاب (از مجموعه «آسمان سخن می‌گوید)» (کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) از دیگر آثار محمود حکیمی است که در غرفه‌های این ناشران می‌توان یافت.

محمود حکیمی ــ نویسنده اثرگذار برای پنج نسل از مخاطبان ــ امسال با آثار متعددی در بیست‌‌وهشتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.

برای آگاهی از زندگی و آثار محمود حکیمی می‌توانید به مصاحبه ایبنا با او تحت عنوان «قنوت‌های خواندنی» مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها