چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
برگزاری مسابقه عکاسی «اینستا کتاب» در نمایشگاه کتاب

بازدیدکنندگان از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند عکس‌هایشان از نمایشگاه کتاب را به صفحه اینستاگرام خانه کتاب «اینستا کتاب» ارسال کنند و با شرکت در مسابقه عکاسی روزانه، جایزه بگیرند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این روزها به مدد وجود تلفن‌های همراه و شبکه‌های اجتماعی مختلف، ذوق عکاسی نزد عموم مردم بیشتر شده است. یکی از فعالیت‌هایی که در کمیته علمی و فرهنگی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مرحله اجرا رسیده‌، طرح اینستاگرامی خانه کتاب با عنوان «اینستا کتاب» است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند‌ عکس‌های خود از محیط نمایشگاه کتاب و آنچه در نمایشگاه می‌گذرد را از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه 1394 برای خانه کتاب به پست الکترونیک INSTAKETAB@KETAB.IR و یا با شماره 09303864824 به شبکه‌های اجتماعی وایبر و واتس‌آپ ارسال کنند.
 
عکس‌ها توسط داوران و کارشناسان متخصص حوزه عکاسی بررسی و در پایان هر روز به 9 نفر جوایزی ارزنده تعلق خواهد گرفت. این مسابقه با حمایت موسسه خانه کتاب، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و برنامه کتابنامه شبکه 4 سیما برگزار می‌شود.

هر روز عکس‌های منتخب در صفحه رسمی اینستاگرام و برنامه کتابنامه منتشر و پخش می‌شوند. در این صفحه‌ که با آدرس (KHANEYEKETAB) در دسترس است، علاوه بر مطالب مرتبط با کتاب و کتابخوانی، ویدئوهایی با موضوع کتاب و کتابخوانی از هنرمندان و چهره‌های محبوب مردمی نیز منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها