سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
دست پر انتشارات رسم در نمایشگاه کتاب

انتشارات رسم با هفت کتاب جدید سینمایی، پنج کتاب جدید در حوزه گرافیک و یک کتاب پژوهشی درباره کبریت در ایران به بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده است.

مهدی صادقی، مدیر انتشارات رسم به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: انتشارات رسم برای بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هفت کتاب جدید سینمایی، پنج کتاب جدید در موضوع گرافیک و یک کتاب پژوهشی درباره تاریخ کبریت در ایران، برای جامعه هنری کشور به ارمغان آورده است. غرفه نشر رسم در شبستان، راهروی 22، غرفه شماره 14 واقع است.

وی افزود: «انیماتیک» نوشته محمدجواد شجاعت‌مند و سیدجواد شبانی، «فلسفه استنلی کوبریک» گردآوری و ترجمه اسدالله غلامعلی، «بیضایی از نگاهی دیگر» نوشته سهیلا نجم، «سینما 93» نوشته محمد حقیقت طلب، «جنگل آسفالت» نوشته مهدی صادقی، «روایت مدرن و موج نوی سینمای ایران» نوشته اسدالله غلامعلی و «حاتمی در امتداد فردوسی» نام کتاب‌های سینمایی انتشارات رسم است.

صادقی همچنین کتاب‌های جدید انتشارات رسم در حوزه گرافیک را به این شرح معرفی کرد: «هشتمین کتاب سال گرافیک دانشجویی»، «نزدیک اما دور» هانی نجم، «نگاره» و «چاوان» هر دو از مزدک شکری کیانی و «سر بر باد» فائزه پورکمالی، کتاب‌های جدید در حوزه گرافیک و «کتاب کبریت ایران» نوشته مهدی صادقی هم دیگر کتاب جدید نشر رسم در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

مدیر نشر رسم در پایان اشاره کرد: سال گذشته به مناسبت درگذشت گابریل گارسیا مارکز، پوستری را طراحی و منتشر کردیم، امسال نیز پوستر یادبود زنده‌یاد زاون قوکاسیان، منتقد فقید ایرانی را منتشر کرده‌ایم که در روزهای نمایشگاه به مخاطبان و علاقه‌مندان ارائه خواهیم کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت (1394) در مصلای تهران برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها