سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
عرضه 250 عنوان با بیست عنوان کتاب جدید/«غایب بزرگ مدرسه» در نمایشگاه امسال حاضر است

مدیر انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از عرضه 250 عنوان کتاب در نمایشگاه بیست و هشتم که بیست عنوان آن چاپ اولی است، خبر داد و گفت: برخی کتاب‌ها با حضور نویسندگان و مترجمان در نمایشگاه رونمایی می‌‌شود.

ناصر زعفرانچی، مدیر انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از عرضه بیست عنوان کتاب چاپ اولی در نمایشگاه بیست و هشتم کتاب خبر داد و اظهار کرد: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در نظر دارد از برخی کتاب‌‌ها در نمایشگاه رونمایی کند.

وی با اشاره به این که 250 عنوان کتاب رهاورد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در این دوره از نمایشگاه است، گفت: مهم‌ترین کتابی که در نمایشگاه امسال ارائه می‌شود «غایب بزرگ مدرسه» نام دارد که کندوکاوی اخلاقی است و روح‌الله کریمی آن را در گروه فلسفه برای کودکان پژوهشگاه نوشته است.

زعفرانچی ادامه داد: «مدارج‌ الافهام» دیگر کتابی است که قرار است نخستین‌بار در نمایشگاه امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. این کتاب را صائن‌الدین علی‌ بن‌ محمد تركه‌ اصفهانی تألیف کرده و با اهتمام نجیب مایل هروی منتشر شده است.

مدیر انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در ادامه به کتاب «در جست‌وجوی امام علی (ع)» به‌عنوان دیگر کتاب چاپ نخست این پژوهشگاه اشاره کرد و گفت: این کتاب را سید علی سجادی‌زاده نوشته است.

وی ادامه داد: «دین و روابط بین‌الملل» نوشته عبدالله قنبرلو و «آنچه گفتم جملگی احوال توست» نوشته همادخت همایون از دیگر کتاب‌هایی است که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌‌شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 16 تا 26 اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها