یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
«بر بال اعتکاف» با طرح جدید منتشر شد

کتاب «بر بال اعتکاف» از آثار آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی با همت مرکز بین‌المللی نشر اسراء و پژوهشگاه معارج با ویرایش و طرح جدید منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، کتاب «بر بال اعتکاف» اثر آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی با همت مرکز بین‌المللی نشر اسراء و پژوهشگاه معارج با ویرایش و طرح جدید آماده و منتشر شد.

کتاب حاضر شامل 6 فصل با عناوین: «کلیات اعتکاف»، «اخلاق و اسرار اعتکاف»، «اخلاق و اسرار اعتکاف»، «شروط و آسیب های اعتکاف»، «ویژگی ها و آداب اعتکاف» و «آثار اعتکاف» است.

این اثر با نگاه معرفتی به معارف ملکوتی مراسم اعتکاف به تبیین بخشی از نکته ها و اسرار این مراسم معنوی پرداخته است که قطعاً برای علاقه مندان و تشنگان معرفت و شیفتگان قرب الهی که در محفل نورانی اعتکاف گرد هم می آیند، راهگشا و سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب «بر بال اعتکاف» آمده است: اعتکاف که گرایش به خدا و کرنش و تعظیم زمان‌دار در برابر اوست، از مهمترین دستورهای دینی است که کمال بندگی و خضوع انسان در پیشگاه ربوبی را برای فرشتگان به نمایش می‌گذارد و معارف فراوانی همچون احکام، اسرار فضائل، آداب و آثار معرفتی و تربیتی فردی و اجتماعی را در خود جای داده است.

 کتاب «بر بال اعتکاف» نوشته آیت‌الله جوادی آملی دارای 350 صفحه است که با قیمت 10000 تومان از سوی نشر بین‌المللی اسراء منتشر و روانه بازار نشر شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها