سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
«پنجاه درس اصول عقائد» آیت‌الله مکارم به چاپ بیست‌ونهم رسید

مدیر مؤسسه انتشارات نسل جوان از پرفروش‌ترین کتاب این موسسه انتشاراتی خبر داد و گفت: «پنجاه درس اصول عقائد برای جوانان» به چاب بیست‌و‌نهم رسیده است.

هادی پیشوایی در گفت‌وگو با نمایندگی خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، از پرفروش‌های کتاب انتشارات نسل جوان خبر داد و اظهار کرد: کتاب «پنجاه درس اصول عقائد برای جوانان» پرفروش‌ترین کتاب انتشارات نسل جوان است که به چاب بیست و نهم رسیده است.

وی ادامه داد: کتاب «پاسخ به پرسش‌های مذهبی» نوشته آیات عظام مکارم شیرازی و جعفر سبحانی در آینده‌ای نزدیک وارد بازار نشر می‌شوند.

به گفته مدیر مؤسسه انتشارات نسل جوان، کتاب‌های «رمز پیروزی مردان بزرگ» نوشته آیت‌الله جعفر سبحانی و «معمای هستی» نوشته آیت‌الله مکارم شیرازی با ویرایش و حروف‌نگاری جدید به‌زودی منتشر خواهند شد.

مدیر مؤسسه انتشارات نسل جوان با بیان این که کتاب باید یکی از این دو نقش  ــ نسخه درد و غذای روح ــ را در جامعه ایفا کند، عنوان کرد: نسخه درد یا غذای روح را باید دردشناس و کسی که آگاه به نیازهاست، تهیه کند.

پیشوایی با اشاره به هدف انتشارات «نسل جوان» گفت: انتشارات نسل جوان مجموعه‌ای آموزنده، سالم، خواندنی و از نظر محتوا، پرارزش و هماهنگ با افکار و خواسته‌های مثبت جوانان است.

وی با بیان تاریخچه انتشارات نسل جوان افزود: حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی حدود سال 1343 شمسی، مجمعی علمی به نام «مجمع علمی نجات نسل جوان» تأسیس و در طی چندین سال مجلات پرمحتوایی منتشر کردند که با استقبال پرشور اقشار مختلف به‌ویژه جوانان روبه‌رو شد. بعد از چندین سال انتشار سالنامه جوانان از سوی این مجمع، به‌تدریج کتاب‌هایی در قطع جیبی منتشر شدند که تعدادشان به بیش از 50 عنوان رسید. کتاب‌های «اسرار عقب‌ماندگی شرق» و «مشکلات جنسی جوانان» از جمله این آثار هستند.

پیشوایی، مشکل توزیع کتاب و هزینه‌های آن و نوسان‌های مختلف در حوزه تولید کتاب را از مشکلات انتشارات نسل جوان برشمرد.

وی در پایان اظهار کرد: آیات ولایت در قرآن، اخلاق اسلامی در نهج‌البلاغه، ارتباط با ارواح، از نشانه‌های او، اسلام و کمک‌های مردمی، اعتقاد ما، پنجاه درس اصول عقائد، تقیه: سپری برای مبارزه عمیق‌تر، جلوه حق، چهره منافقان در قرآن، حکومت جهانی مهدی(عج)، در جستجوی خدا، ده درس خداشناسی، ده درس عدل الهی، ده درس پیامبرشناسی، ده درس امام‌شناسی، ده درس معادشناسی، راه غلبه بر نگرانی‌ها و ناامیدی‌ها، رمز پیروزی مردان بزرگ، رهبر آزادگان حسین (ع)، زندگی امام حسن مجتبی (ع)، زندگانی زینب کبری (س)، مثال‌های زیبای قرآن، مدیریت و فرماندهی در اسلام، مسئله انتظار، مشکلات جنسی جوانان، معراج، شق القمر، عبادت در قطبین، معمای هستی، نماز باران، نماز: مایه تربیت، والاترین بندگان، و یکصد و پنجاه درس زندگی، از کتاب‌های انتشارات نسل جوان‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها