یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
تعامل انتشارات روایت فتح با رسانه‌ ملی در سال 94 ادامه خواهد داشت/ باشگاه مخاطبان 3‌هزار نفری شد

مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح گفت: تعامل تازه‌ای با شبکه افق برقرار کرده‌ایم. معرفی آثار این انتشارات در رسانه ملی، سال آینده (1394) هم دنبال خواهد شد. در نتیجه این تعامل‌ها در سال 93 شمار اعضای باشگاه مخاطبان به سه هزار نفر رسید.

فریناز ربیعی، مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این انتشارات در سال 1393 کوشید تعامل ویژه‌ای با رسانه‌های ملی و شبکه رسانه‌ای مترو برقرار کند.

وی با بیان این‌که طرح انجام مصاحبه با نویسندگان موسسه انتشارتی روایت فتح در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی یکی از این برنامه‌های تعاملی بود، افزود: 21 مصاحبه رادیویی با نویسندگان انتشارات روایت فتح و انتشارات ساقی با رایو کتاب، گفت‌وگو،  فرهنگ به مناسبت گرامیداشت روز‌های مختلف دفاع مقدس در طول سال انجام شد.

ربیعی از معرفی کتاب به عنوان دیگر طرح انجام شده در سیمای جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: کتاب «از چشم‌ها؛ شهید محلاتی» و «شکست اشغالگران در غزه» با همین هدف در شهريور و مهر 93 از شبکه‌های یک تا 6 و نیز شبکه نمایش معرفی شدند. کتاب «قاصد خنده‌رو» نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در 50 نوبت از هفت شبکه تلویزیونی پخش شده بود.

مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح ادامه داد: 13 کتاب از انتشارات روایت فتح و سه کتاب از انتشارات ساقی در برنامه‌های تلویزیون از جمله بچه‌های مسجد، راه آرامش، کارنامه، بخش خبری کافه کتاب،‌ چفیه،‌ عصر خانواده و زنده باد زندگی، معرفی شدند.

وی همچنین از تعامل این انتشارات با شرکت متروی تهران خبر داد و گفت: از دوشنبه 22دی برای نخستین‌بار، آگهی تبلیغاتی کتاب «قاصد خنده‌رو؛ روایت زندگی شهید فضل الله محلاتی»، به مدت دو هفته در سیستم نمایش مترو به طور متوسط روزانه 17 بار در 39 قطار مترو تبلیغ شد. همچنین، آگهی تبلیغاتی کتاب «شکست اشغالگران در غزه» از 12 بهمن به مدت دو هفته در سیستم نمایش مترو به طور متوسط روزانه 17 بار در 39 قطار مترو تبلیغ شد.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های تبلیغی کتاب‌های انتشارات روایت فتح در رسانه‌ملی، طی نوروز هم ادامه خواهد یافت؟ از تعامل جدید این انتشارات با شبکه افق خبر داد و  اظهار کرد: طی قرارداد، دو نوبت دیگر از تبلیغ انتشارات روایت فتح در رسانه ملی باقی است و قرار بود یک نوبت آن در نوروز باشد اما هنوز مشخص نیست که در نوروز این امکان به وجود خواهد آمد یا خیر. به یقین این تعامل در سال 94 هم ادامه خواهد داشت.
 
وی بازخورد تبلیغ در رسانه ملی و مترو را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با آن‌که تخفیفی برای ارسال این آثار اعلام نشده بود، مخاطبان زیادی برای خرید پیامکی ابراز تمایل کرده بودند. شمار مخاطبان باشگاه روایت فتح در سال 93 به سه‌هزار تن افزایش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها