شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کارگاه آشنایی با قابلیت‌های Web 2.0 در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای

کارگاه آموزشی یک‌روزه آشنایی با قابلیت‌های Web 2.0 در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای، دوشنبه (18اسفندماه) در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کارگاه آموزشی «آشنایی با قابلیت‌های Web 2.0 در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای» صبح دوشنبه (18 اسفندماه) به همت شرکت پارس آذرخش و با همکاری دانشکده علوم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران، در محل کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار می‌شود.
 
در این کارگاه آموزشی، فاطمه رنجبری، کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی و کارشناس شرکت پارس آذرخش به سخنرانی خواهد پرداخت.
 
در کارگاه یک‌‌روزه «آشنایی با قابلیت‌های Web 2.0 در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای» سرفصل‌هایی چون «مروری بر مفاهیم Web 2.0»، «تفاوت وب­سایت و OPAC مبتنی بر Web 2.0»، «پیاده‌سازی ابزارهای Web 2.0 درنرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ایران و جهان»، «نمونه عملیاتی امکانات Web 2.0 در یکی از نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ایران در دو سطح استفاده از امکانات تعاملی برای کاربران و قابلیت‌های موجود برای کتابداران» مطرح خواهد شد.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را به آدرس ایمیل workshop@parslib.com ارسال کنند. هزینه ثبت‌نام در این دوره یک‌روزه، 10 هزار تومان و برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران رایگان است.
 
کارگاه آموزشی «آشنایی با قابلیت‌های Web 2.0 در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای» از ساعت 9 تا 12 دوشنبه 18 اسفندماه، در کارگاه شماره یک کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها