دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
برگزاری جشنواره نوروزی شبکه کتاب «تاچارا» با تخفیف 30 درصد

امید صدیق، عضو هیات مدیره شبکه کتاب تاچارا، از برگزاری جشنواره فروش نوروزی این فروشگاه اینترنتی، با تخفیف 30 درصد خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را در بازه زمانی 9 تا 19 اسفندماه از طریق سایت www.tachara.ir سفارش دهند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) امید صدیق درباره برگزاری جشنواره نوروزی شبکه کتاب تاچارا گفت: در این جشنواره قصد داریم تا در آستانه سال 1394، امکان خرید علاقه‌مندان به کتاب را از 394 عنوان کتاب را با تخفیف 30 درصدی فراهم کنیم.
 
عضو هیات مدیره شبکه کتاب افزود: علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح می‌توانند با مراجعه سایت شبکه کتاب تاچارا به نشانی  www.tachara.ir  در بازه زمانی 9 تا 19 اسفندماه کتاب‌های خود را سفارش بدهند.
 
صدیق درباره کتاب‌های ارائه شده در این طرح نیز گفت: تیم سیاستگذاری شبکه کتاب تاچارا، کتاب‌های این بسته عیدانه را به نحوی طراحی کرده که همه مخاطبان و سلیقه‌های گوناگون را پوشش دهد.

وی ادامه داد: بر این اساس کتاب هایی در حوزه کودک و نوجوان، شعر،رمان خارجی، رمان ایرانی، سفرنامه، جامعه‌شناسی، تاریخ و سیاست، علمی، زندگینامه، فلسفه، روانشناسی، اقتصاد و مدیریت در این بسته وجود دارد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها