یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
اعلام میزان اجاره بهای غرفه‌‌های نمایشگاه کتاب تهران در ششمین جلسه شورای سیاستگذاری

ششمین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چهارشنبه (29 بهمن‌ماه) برگزار می‌شود؛ در این جلسه میزان اجاره بهای غرفه‌ها مشخص خواهد شد.

محمود آموزگار، سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: بحث افزایش اجاره بهای غرفه‌های این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جلسات قبلی این شورا تصویب شد اما میزان آن هنوز مشخص نشده است.
 
وی ادامه داد: این میزان در ششمین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که چهارشنبه (29 بهمن‌ماه) برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.
 
سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره بودجه این دوره از نمایشگاه، گفت: امسال بودجه نمایشگاه هفت میلیارد تومان تعیین شده است. این در حالی است که بودجه نمایشگاه سال گذشته، دو برابر این مبلغ بوده است. بدیهی است این موضوع نشان می‌دهد که ما با کمبود بودجه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران مواجهیم. می‌کوشیم با تجمیع بسیاری از برنامه‌‌ها و برنامه‌ریزی‌های جدی، این کسری بودجه‌ را جبران کنیم.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط