دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کتاب «زندگی به سبک آفتاب» در 8 روز به چاپ سوم رسید/ ارائه الگوی عملی در حوزه سبک زندگی

کتاب «زندگی به سبک آفتاب» جدیدترین اثر حجت الاسلام سروی که در دهه فجر منتشر شده بود پس از گذشت هشت روز به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، کتاب «زندگی به سبک آفتاب» نوشته حجت‌الاسلام حجت الله سروری نویسنده و پژوهشگر حوزه و مؤلف کتاب‌های مرتبط با موضوعات اجتماعی، فرهنگی تاریخی، با کمک  آیات نورانی قرآن کریم  و روایات و احادیث گهر بار اهل بیت علیهم‌السلام در قالبی نو و کاربردی با نگاهی عمیق به زندگانی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی به اهمیت ارائه الگوی عملی در حوزه سبک زندگی پرداخته است.

 بخش اول،«ویژگی‌های اخلاقی وتربیتی امام ره» با هفده عنوان است که شامل مواردی چون، اخلاص در زندگی، توکل در زندگی، عبادت و بندگی در زندگی، توسل به اهل بیت علیهم السلام، زهد و بی رغبتی به دنیا، رعایت اموال عمومی و بیت المال، عزت و صلابت نفس، قاطعیت و سازش ناپذیری، شجاعت و صلابت، تواضع و فروتنی  در زندگی و... است.

 از دیگر مباحث این بخش می‌توان به اعتماد به نفس در زندگی، خوش خلقی، مردم داری، شکر و سپاسگزاری  و احترام و بزرگداشت به صاحبان فضیلت و... اشاره کرد.

 در بخش دوم «سبک زندگی امام (ره)» به فراخور نیاز اقشار مختلف جامعه  مواردی که از زندگانی حضرت امام به عنوان شاخص و الگو مطرح است بیان شده است.

زندگی به سبک آفتاب در 320 صفحه با شمارگان پنج‌هزار جلد در مورد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره)
توسط انتشارات جوانان موفق (پخش متین) چاپ و منتشر شده که مورد توجه ارگان‌ها و مراکز فرهنگی قرار گرفت به‌طوری که ظرف مدت کمتر از هشت روز به چاپ سوم رسید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها