یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
بررسی «مار و مارمولک» در انتشارات ققنوس

مراسم نقد و بررسی «مار و مارمولک» دوشنبه (13 بهمن) با حضور لاله مالمیر، فریده برنگی و فریده خرمی در انتشارات ققنوس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مدیر روابط عمومی انتشارات ققنوس از برگزاری مراسم نقد و بررسی کتاب «مار و مارمولک» در این انتشاراتی خبر داد و گفت: این کتاب نوشته جوی کاولی است که با ترجمه فریده خرمی و تصویرگری گوین بیشاپ توسط انتشارات آفرینگان به چاپ رسیده است و در مراسمی با حضور لاله مالمیر، فریده برنگی، فریده خرمی و جمعی از دانش‌آموزان دوشنبه(13 بهمن) در انتشارات ققنوس نقد و بررسی خواهد شد.
 
احمد تهوری عنوان کرد: این کتاب شامل 12 داستان کوتاه برای نوجوانان است که با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 22 هزار ریال منتشر شده است و قصه‌هایی چون سرها و دم‌ها، کنار رودخانه، پیک‌نیک، خراب کردن دیوارها، توی باغ، بدخلقی، ماجراجویی، سورپریز، اجداد، رازها، پول، مددکاران، خودیاری، کمک، رودخانه مرگ در آن به چشم می‌خورد.
 
وی افزود: مار و مارمولک، زوجی شیرین و بامزه‌اند که مدام بگومگو می‌کنند. کسب و کارهای باورنکردنی راه می اندازند و برای همدیگر قصه‌های پرشور و پرماجرا تعریف می‌کنند. جذاب‌تر این‌که هیچ‌چیز از عشق و دلبستگی آنها به هم کم نمی‌کند.
 
تهوری گفت: در این مراسم تعدادی از دانش‌اموزان نیز حضور خواهند داشت و به‌جز نقد و بررسی کتاب، برنامه‌های دیگری هم مانند نمایش خلاق برای شرکت کنندگان به نمایش گذاشته می‌شود.
 
مراسم نقد و بررسی کتاب «مار و مارمولک» ساعت 10 تا12 در انتشارات ققنوس واقع در خیابان انقلاب خیابان 12 فروردین خیابان شهدای ژاندارمری غربی پلاک 107 برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها