چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
تخفیف 15 درصدی کتاب‌های نشرنی در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب

مدیر فروشگاه اینترنتی شهرکتاب از طرح جدید این فروشگاه برای ارائه کتاب‌ با تخفیف ویژه خبر داد و گفت: ما در این طرح جدید تمامی کتاب‌های نشر نی را با 15 درصد تخفیف در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب عرضه کرده‌ایم که مخاطبان و اهالی فرهنگ و هنر می‌توانند تا 17 بهمن ماه، کتاب‌های این ناشر را با 15 درصد تخفیف خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمدرضا کشاورزی درباره طرح‌های فروشگاه اینترنتی شهرکتاب برای ارائه کتاب‌های برخی ناشران با تخفیفات ویژه اظهار کرد: ما طرح تخفیفات ویژه برای ارائه کتاب‌های برخی ناشران را با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، از چندی پیش در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب اجرا و تا کنون آثار چند ناشر را با درصدی تخفیف به مخاطبان ارائه کرده‌ایم.
                    
وی با اشاره به طرح جدید این فروشگاه اعلام کرد: در طرح جدید، تمامی کتاب‌های نشر نی را با 15 درصد تخفیف در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب عرضه کرده‌ایم و مخاطبان و اهالی فرهنگ و هنر می‌توانند تا 17 بهمن ماه، این کتاب‌ها را از طریق shop.bookcity.org خریداری کنند.
 
نشرنی در حوزه هایی چون ادبیات، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق، اقتصاد، مدیریت، دین، فلسفه، تاریخ، روانشناسی، علوم طبیعی و هنر  کتاب راهی بازار نشر کرده است. 

کتاب های پرفروش نشرنی در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب به شرح زیر است:
 
ادبیات
کینکاس بوربا، ادبیات و انقلاب، تی شرت با عکس گوزن، غرور و تعصب، شرلی، پادشاه، روح پراگ، پروفسور، و نیچه گریه کرد، اگنس گری
تاریخ
آقای سفیر، تاریخ ایران مدرن، کودتا، جنبش دانشجویی پلی تکنیک تهران، تاریخ جهان، اطلس تاریخی قرن بیستم، استالین جوان، حدیث نفس، عاشوراشناسی
 
روانشناسی
روان درمانی اگزیستانسیال، راهنمای استرس، انگیزش و هیجان
 
اقتصاد و مدیریت
چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد، جستارهایی در رهبری، اقتصاد مدیریت
 
دین و فلسفه و علم
فرهنگ پسامدرن، تئاتر فلسفه، رهیافتی به قرآن کریم، ریاضیات زیبا، فلسفه طنز، زایش و مرگ تراژدی
 
هنر
تاریخ هنر، هنر مدرن، ازسینماتک پاریس تا کانون فیلم تهران
 
حقوق و علوم سیاسی
فقه و سیاست در ایران معاصر، پنجاه متفکر بزرگ روابط بین الملل، مفهوم قانون
 
اهالی فرهنگ و هنر می‌توانید تا 17 بهمن ماه ۱۳۹۳، کتاب‌های نشرنی را با 15 درصد تخفیف خرید از فروشگاه اینترنتی شهرکتاب به آدرس shop.bookcity.org خرید کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها