شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
خرید بیش از 43 هزار نسخه کتاب از ناشران

هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 216 عنوان کتاب (43 هزار و 350 نسخه) را در تازه‌ترین فهرست‌ خرید خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مصوبات پانصد و بیست و هشتمین جلسه هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

در این جلسه، 216 عنوان کتاب در 43 هزار و 350 نسخه برای خرید انتخاب شده است. علاقه‌مندان برای مشاهده این آثار می‌توانند اینجا کلیک کنند.

اعتبار خرید کتاب‌های مصوب تا 31 فروردین سال 1394 است؛ به این معنی که برای خرید این کتاب‌ها از سوی وزارت ارشاد، ناشران مربوطه باید نسبت به ارائه آنها به هیأت مذکور، تا زمان تعیین‌ شده اقدام کنند.

همچنین طبق این فهرست، بیشینه نسخه‌های مصوب از این کتاب‌ها، با شمارگان 500 نسخه و کمینه نسخه‌های مصوب از این کتاب‌ها با شمارگان 50 نسخه است.

به منظور ايجاد فرصت برابر براي همه كتاب‌های منتشر شده و براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با دفتر توسعه كتاب و كتابخوانی و ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها، ناشران می‌توانند يک نسخه از هر كتاب چاپ نخست خود را پس از اعلام وصول به دبيرخانه هيأت انتخاب و خريد كتاب ارسال كنند تا بررسی‌های لازم برای خريد آن در اين هيأت انجام شود. بنابراین، برای طرح كتاب در هيأت ياد شده نيازی به مكاتبه يا مراجعه حضوری ناشران نيست.

در جلسات هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علی اصغر محمدخانی، حمیدرضا ارباب سلیمانی، محمدکاظم شمس، محمدعلی مهدوی‌راد، علی شجاعی‌صائین، علی‌اصغر سیدآبادی، مصطفی امیدی، و علی اوجبی حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط