پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
تخفیف 20 درصدی کتاب‌های نشر قطره در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب

محمدرضا کشاورزی از طرح جدید این فروشگاه برای ارائه کتاب‌ با تخفیف ویژه خبر داد و گفت: ما در این طرح جدید تمامی کتاب‌های نشر قطره را با 20 درصد تخفیف در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب عرضه کرده‌ایم که مخاطبان و اهالی فرهنگ و هنر می‌توانند تا ۲8 دی‌ماه، کتاب‌های این ناشر را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمدرضا کشاورزی درباره طرح‌های فروشگاه اینترنتی شهرکتاب برای ارائه کتاب‌های برخی ناشران با تخفیفات ویژه اظهار کرد: ما طرح تخفیفات ویژه برای ارائه کتاب‌های برخی ناشران را با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، از چندی پیش در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب اجرا و تا کنون آثار چند ناشر را با درصدی تخفیف به مخاطبان ارائه کرده‌ایم.

وی با اشاره به طرح جدید این فروشگاه اعلام کرد: در طرح جدید، تمامی کتاب‌های نشر قطره را با 20 درصد تخفیف در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب عرضه کرده‌ایم که مخاطبان و اهالی فرهنگ و هنر می‌توانند تا ۲8 دی‌ماه، کتاب‌های این ناشر را با 20 درصد تخفیف از طریق shop.bookcity.org خریداری کنند.

 کتاب‌های نشر قطره در حوزه‌های رمان و داستان، روانشناسی، ادبیات، تئاتر، نمایشنامه، سینما، فلسفه، عرفان، علوم اجتماعی و... منتشر می‌شوند.

از جمله کتاب‌های پرفروش نشر قطره در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب عبارتند از «حکایت دولت و فرزانگی»، «شرح شوق»، «راه اصفهان»،« بار هستی»، «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد»، «تو همانی که می اندیشی»، «عشق و تنهایی»، «باغ آلبالو»، «ملاقات بانوی سالخورده»، «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند»، «مامان و معنی زندگی»، «وقتی نیچه گریست»، «یک روز دیگر»، «باغ وحش شیشه‌ای»، «گریز دلپذیر»، «سه خواهر»، «هنر درمان»، «درمان شوپنهاور»، «سه‌شنبه‌ها با موری»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری» و...

اهالی فرهنگ و هنر می‌توانید تا 28 دی ماه ۱۳۹۳ کتاب‌های نشر قطره را با 20 درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی شهرکتاب به آدرس shop.bookcity.org خریداری کنند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها