سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
رئیس اتحادیه ناشران قم:صدا و سیما برای پوشش نمایشگاه بین‌المللی کتاب حوزه دین همکاری نکرد

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز قم برای اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب حوزه دین همکاری نکرد و مبالغ بالایی را برای این کار درخواست داشت.

حمید خرمی، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: شهرداری برای تبلیغات شهری این نمایشگاه کمال همکاری را داشت و بدون دریافت هزینه‌ای بنرهای نمایشگاه کتاب قم را چاپ کرد و در سطح شهر نصب کرد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم با اشاره به همکاری نکردن صدا وسیما با نمایشگاه کتاب قم اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز قم با وجود نامه‌نگاری و پیگیری‌های متعدد در زمینه اطلاع رسانی برای نمایشگاه کتاب حوزه دین، همکاری نکرد و برای اطلاع رسانی این رویداد فرهنگی مبالغ فراوانی را درخواست داشت. 

خرمی با اشاره به یارانه تخصیص یافته به این نمایشگاه اظهار کرد: مبلغ 500 میلیون تومان بن کتاب به  نمایشگاه کتاب قم تخصیص یافته است که تاکنون 300 میلیون تومان از این بن‌ها هزینه شده است، از این مقدار 150 میلیون تومان توسط مردم خریداری شده است و 150 میلیون تومان دیگر هم به حوزه علمیه خواهران تخصیص پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب قم، از وزارت فرهنگ و ارشاد درخواست کردیم تا 150 میلیون تومان بن دیگر هم به این نمایشگاه تخصیص پیدا کند و اگر این درخواست اجابت شود تا روز آخر برگزاری نمایشگاه کتاب قم مشکلی برای ارائه بن به خریداران نداریم.

خرمی کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین در قم را دارای تخفیف زیاد دانست و افزود: مجموعا چهل درصد تخفیف در قیمت‌های کتاب های نمایشگاه وجود دارد که از این مقدار 20 درصد توسط ناشران تخفیف داده می‌شود و 20 درصد دیگر هم در بن کارت های ارائه شده در نمایشگاه اعمال شده است.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان استان قم با اشاره به بن کارت های ارائه شده در این نمایشگاه گفت: 50 هزار تومان بن کارت به خریداران نمایشگاه کتاب قم ارائه می‌شود که از این مقدار 10 هزار تومان یارانه است.

 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط