دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
رونمایی از 5 اثر جدید سید علی صالحی در کتابفروشی ثالث

کتابفروشی انتشارات ثالث چهارشنبه 17 دی ماه میزبان مراسم رونمایی از پنج اثر تازه منتشر شده از سید علی صالحی، با حضور این شاعر و علاقه‌مندان به آثار او خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مراسم رونمایی پنج کتاب جدید از سید علی صالحی، چهارشنبه 17 دی ماه از ساعت 18 تا 20 در کتابفروشی ثالث برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور سید علی صالحی و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب برگزار خواهد شد، امکان امضای آثار و گفت‌وگوی حضوری با شاعر در فراهم شده است.

آثاری که طی این مراسم رونمایی می‌شوند، شامل چهار کتاب از انتشارات «نگاه» با عناوین «آهوی الوداع به موسم زایمان آب»، «نثار نام کوچک تو»، «شازده کوچولوی فال فروش میدان راه آهن»، «گل رز در سفر به ستاره قطبی» و همچنین یک کتاب از انتشارات «ثالث» با عنوان «کتاب کوچک معصومیت و امید» هستند.

سیدعلی صالحی زاده‏ ۱۳۳۴ از شاعران شاخص شعر گفتار است. از آثار وی می‌توان به «یوماآنادا»، «پیشگو و پیاده شطرنج»، «مثلثات و اشراق‌ها»، «عاشق شدن در دیماه، مردن به وقت شهریور»، «دیرآمدی ری‌را... نامه‌ها»، «نشانی‌ها»، «سفر بخیر مسافر غمگین پاییز پنجاه و هشت»، «آسمانی‌ها»، «رویاهای قاصدک غمگینی که از جنوب آمده بود»، «ساده بودم، تو نبودی، باران بود» اشاره کرد.

«آخرین عاشقانه‌های ری را»، «دعای زنی در راه که تنها می‌رفت»، «چیدن محبوبه‌های شب را تنها به باد یاد خواهد داد»، «دریغا ملا عمر...»، «از آوازهای کولیان اهوازی» (شعرهای دوران جوانی،۱۳۵۰-۱۳۵۰)، «سمفونی سپیده‌دم» و «ردپای برف، تا بلوغ کامل گل سرخ» ٬ «زندگی کن بگذار دیگران هم زندگی کنند» و «پنهانی چند شعر عاشقانه برای دو سه نفر» و «نگران نباش همه چیز درست خواهد شد» نام دیگر کتاب‌های این شاعر هستند.

رونمایی پنج اثر تازه منتشر شده از سید علی صالحی در کتابفروشی ثالث واقع در خیابان کریمخان زند، بین خیابان ایرانشهر و خیابان خردمند، پلاک 160 برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها