چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
اهدای 200 جلد کتاب به مرکز طبی کودکان در هفته وحدت

کتابخانه فردوس به مناسبت فرارسیدن خجسته میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، 200 جلد کتاب را در قالب بسته‌های فرهنگی به بچه‌های بستری در مرکز طبی کودکان اهدا می‌کند.

مدیر  کتابخانه فردوس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: با توجه به این‌که عیادت از بیماران و مهرورزی از عادات پیامبر اکرم (ص) بوده است، قصد داریم به مناسبت فرارسیدن خجسته میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت در برنامه‌ای با عنوان «آیین رسول» این سنت را احیا کنیم.
 
مریم گودرزی افزود: برای اجرای این برنامه پنجشنبه (18دی‌ماه) به مرکز طبی کودکان واقع در بلوار کشاورز خواهیم رفت و ضمن عیادت از کودکانی که در این بیمارستان بستری و تحت درمان هستند بسته‌های فرهنگی نیز به هر کدام از آنها اهدا خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل 200 جلد کتاب در قالب موضوعات مختلف و مورد علاقه کودکان ازجمله شعر، داستان، آموزش کاردستی، آموزش نقاشی و غیره است که برخی از آنها توسط مربیان برای بچه‌ها خوانده می‌شود.
 
گودرزی گفت: در واقع با این کار سعی می‌کردیم اوقات فراغت کودکان در بیمارستان را با عرضه کتاب و ترویج کتابخوانی در بین آنها پرکنیم.
 
وی ادامه داد: همچنین به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، جشنواره شعر «طلوع محمد(ص)» با رویکرد وحدت اسلامی در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد و عموم شاعران پارسی گوی برای سرایش آثار بدیع در وصف رسول وحدت و مهربانی در قالب‌های کهن، سپید و ترانه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها