یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
علی‌حسین کشاورزی: ترجمه کتابم درباره مدیریت دانش برای بخش دولتی به پایان رسیده است

علی‌حسین کشاورزی، عضو هیأت علمی گروه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه شاهد، از پایان ترجمه کتاب «مدیریت دانش برای بخش دولتی» که از سوی سازمان بهره‌وری آسیایی منتشر شده خبر داد.

دکتر علی‌حسین کشاورزی، عضو هیأت علمی گروه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه شاهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره پایان انتشار تازه‌ترین کتابش اظهار کرد: ترجمه فارسی «مدیریت دانش برای بخش دولتی» که در سال 2012 از سوی انتشارات سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) به بازار جهانی کتاب عرضه شده، به پایان رسیده و به‌زودی منتشر خواهد شد.
 
وی افزود:‌ دانشجویان و مدیران سازمان‌های مختلف، اصلی‌ترین مخاطبان این کتاب هستند. ترجمه همزمان با انتشار جهانی کتاب آغاز شد و طی یک سال به پایان رسید. 6 فصل این کتاب، به تشریح و بررسی اجرای مدیریت دانش در شرکت‌هایی در کشور‌هایی مانند هند،‌ سنگاپور، ‌مالزی، ژاپن، تایلند و کره‌جنوبی پرداخته است.
 
کشاورزی گفت: یک ضمیمه از مفاهیم پایه مدیریت دانش به‌علاوه چارچوبی از مدل مدیریت دانش و معرفی دست‌اندرکاران تألیف کتاب که از افراد مطرح در حوزه مدریت دانش هستند، از دیگر مباحث این کتاب است. رونالد یانگ، یکی از مطرح‌ترین صاحبنظران حوزه مدیریت دانش، رهبری تألیف این کتاب را برعهده داشته است.
 
نویسنده کتاب «نوآوری و کارآفرینی» اظهار کرد: پنج موردکاوی مشروح در کتاب منعکس شده است. هدف مؤلفان تأکید بر تأثیر مثبت مدیریت دانش در سازمان‌هاست. نگاه اصلی مؤلفان در کتاب «مدیریت دانش برای بخش دولتی» چگونگی به‌کارگیری مدیریت دانش در کشورهای آسیایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها