شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
بخشنامه‌های افزایش حقوق و احتساب حق مسئولیت کارکنان نهاد به زودی ابلاغ می‌شود

علیرضا مختارپور در جدیدترین یادداشت خود به پیش‌آمدن تأخیر در اهدای هدیه نهاد به برخی همکاران و تلاش برای رفع موانع مالی و همینطور ابلاغ بخشنامه‌های افزایش حقوق و افزایش حق مسئولیت کارکنان نهاد پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علیرضا مختارپور امروز، شنبه 8 آذر ماه، در پانزدهمین یادداشت خود در پرتال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نوشته است: وظیفه خود می‌دانم از همه عزیزانی که در سراسر کشور در برگزاری هر چه بهتر هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار سال جاری مشارکت کرده و موجب شدند تا مراسمی متفاوت و مقبول‌تر از سال‌های قبل برگزار شود تشکّر و تقدیر کنم.
 
مختارپور با اشاره به تأخیر در اهدای هدیه نهاد به برخی همکاران مأمور و برخی عزیزان در معدودی از استان‌ها، اظهار کرده است: مشکلاتی به وجود آمد که باعث تأخیر در این امر شد که هنوز هم در موارد محدود این تأخیر ادامه یافته است. حقیر از همه  این عزیزان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات اجرایی برطرف شود. در هر حال در این گونه پرداخت‌ها با توجّه به محدودیّت‌های مالی، احتمال تأخیر وجود دارد.
 
 وی ضمن اشاره به انتشار اوّلین اطّلاعیّه‌های آزمون نهاد، استقبال متقاضیان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در هفته جاری برخی از متون منابع که امکان اشتراک گذاری آنها وجود دارد، در پرتال نهاد قرار خواهد گرفت و در طول ده روز آینده اطّلاعیّه‌های بعدی آزمون نیز منتشر خواهد شد و تصمیماتی درباره افزایش سن متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و ... اعلام خواهد شد.
 
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار امیدواری کرد: انشاء‌الله آزمون سال جاری به دور از هر گونه ابهام و حاشیه و منطبق با ضوابط دقیق و با رعایت عدالت و انصاف برگزار شود.
 
وی به ابلاغ دو بخشنامه از سوی معاونت اداری مالی نهاد اشاره کرد و گفت: درباره افزایش حقوق نیروهای عزیز خدماتی در روزهای آینده بخشنامه‌ای به تمامی استان‌ها ابلاغ می‌شود که مجاز به افزایش میزان قرارداد این عزیزان حداکثر تا 20 درصد می‌شوند؛ همچنین با توجّه به عدم افزایش حقّ مسئولیّت در سال‌های اخیر، بزودی بخشنامه‌ دیگری درباره میزان و نحوه پرداخت حقّ مسئولیّت در رده‌های مختلف ابلاغ خواهد شد.
 
مختارپور در پایان این یادداشت آورده است: از طریق پیام یکی از کتابداران عزیز مطّلع شدم که تعداد معدودی از سربازان وظیفه کشور به صورت سرباز فرهنگی در برخی شهرها به خدمت مشغول هستند؛ بنابراین در اینجا از زحمات و خدمات این عزیزان سپاسگزاری و برای ایشان سلامت و سعادت آرزو می‌کنم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها