دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
سکه‌های جلال به کدام نویسنده‌ها رسید؟/ بالاخره هفتمین دوره برگزیده داشت

مراسم هفتمین دوره جایزه ادبی جلال ال آحمد با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت و با معرفی 5 اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر در حال برگزاریست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در مراسم هفتمین جایزه ادبی جلال ال آحمد که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت درحال برگزاریست، برگزیدگان و شایستگان تقدیر به شرح زیر معرفی شدند.
                                                                                                              
بخش داستان بلند و رمان
ابوتراب خسروی برای کتاب «ملکان عذاب» و محمدکاظم مزینانی برای کتاب «آه باشین» در میان یک هزار و 644 اثر حاضر در این بخش داستان بلند و رمان به عنوان برگزیدگان این دوره از جایزه جلال آل احمد انتخاب شدند.
                               
بخش مستندنگاری و تاریخ‌نگاری
محمد مهدی بهداروند و علی اصغر گرجی‌زاده برای کتاب «زندان الرشید» و محمدرضا توکلی صابری برای کتاب «سفر برگذشتنی» از میان یک هزار و 333 اثر حاضر در این بخش به عنوان برگزیدگان این دوره از جایزه جلال آل احمد انتخاب شدند.
 
بخش نقد ادبی
دکتر حسین پاینده برای کتاب  «گشودن رمان» از میان 375 اثر حاضر در این بخش نقد ادبی به عنوان برگزیده این دوره از جایزه جلال آل احمد انتخاب شد.
 
بخش داستان کوتاه
مردعلی مرادی برای کتاب «رازهای سانتیمتری» در میان 192 اثر حاضر در این بخش به عنوان شایسته تقدیر این دوره از جایزه جلال آل احمد انتخاب شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها