شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
رونمایی سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت

سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت بعد‌ از ظهر فردا در محل این کتابخانه با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) میعاد صادقی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گفت: سامانه دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با هدف ارائه خدمات آنلاین و مرجع به پژوهشگران و علاقه‌مندان راه‌اندازی می‌شود.

وی دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت را به عنوان فاز نخست طرح‌های نو‌آورانه توسعه شبکه‌های مجازی ایثار و شهادت در بنیاد شهید و امور ایثارگران در فضای مجازی معرفی و عنوان کرد: تا کنون بیش از  هفت‌هزار عنوان کتاب ثبت شده در این سیستم وارد شده و امکان مشاهده و مطالعه آنلاین 100 عنوان اثر ناشران حوزه ایثار و شهادت، 100کتاب و بیش از 300 جلد از نشریات شاهد میسر شده است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: با شروع فعالیت وب‌سایت کتابخانه تخصصی امکان‌هایی چون عضویت و مطالعه آنلاین، رزرو کتب برای امانت، سفارش و معرفی کتاب به کتابخانه، ارسال مدارک به‌صورت اینترنتی فراهم خواهد شد.

به گفته صادقی برای رونمایی از دیجیتال‌سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری، دکتر سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد‌علی فقیه، مدیر انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و  دکتر سیدمرتضی موسویان، رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد دعوت شده است و این مراسم از ساعت 14، یکشنبه (دوم آذرماه 1393) در محل کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت طالقانی به نشانی خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار، شماره 5 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها