چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
انتشار گفت‌وگوهای لیلی گلستان با احمد محمود/تجدید چاپ شرح کامل «فیه ما فیه» کریم زمانی

چاپ کتاب «حکایت حال» که شامل گفت و گوهای لیلی گلستان با احمد محمود است همراه با تجدید چاپ آثاری در حوزه داستان، ادبیات کلاسیک و معاصر، از جمله شرح کامل «فیه ما فیه» اثر کریم زمانی از جدیدترین آثار انتشارات معین است.

لیما صالح رامسری درباره کتاب‌های تازه منتشرشده انتشارات معین به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: اخیرا مجموعه داستانی با عنوان «گنجینه خرد چین» نوشته «چینگ هوآ تانگ» با ترجمه مریم مفتاحی به چاپ رسیده است.

به گفته وی «خردمندی در عمل»، «تعلیم و تربیت، اخلاقیات و ارزش‌های خانوادگی»، «شوخ‌طبعی، اراده و هنر برنده شدن»، «رهبری، مدیریت و روابط انسانی»، «عشق و مزاحمت جنسی»، «بلندپروازی، توانایی و روانشناسی انسان»، «پایان، ثروت و میانه‌روی»، «استعداد، نگرش و سرنوشت»، «سیاست: نیکمردان، پلیدان و شروران» و «راه صلح» نام فصل‌های این کتاب است.

مدیر انتشارات معین درباره کتاب «حکایت حال» نیز گفت: کتاب «حکایت حال» شامل گفت و گوهای لیلی گلستان با احمد محمود درباره ادبیات معاصر ایران است که به زودی در بازار نشر توزیع خواهد شد.

صالحی همچنین درباره چاپ جدیدی از آثار کریم زمانی گفت: شرح کامل «فیه ما فیه» اثر کریم زمانی برای نخستین بار سال 1390 به چاپ رسید. چاپ چهارم این کتاب به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. تجدید چاپ این اثر در بازه زمانی اندک، نشان‌دهنده میزان استقبال مخاطب از این کتاب است.

انتشارات معین مجموعه کتاب‌هایی با عنوان «آنچه باید بدانیم» به چاپ می‌رساند که یکی از این کتاب‌ها «آشنایی با رمز و رازهای نویسندگی» نوشته استیون می، با ترجمه پيمان طهرانیان است. رامسری درباره این کتاب گفت: کتاب «آشنایی با رمز و رازهای نویسندگی» که به تازگی برای پنجمین بار  تجدید چاپ شده، به نویسندگان جوان کمک می‌کند تا بتوانند نوشتن و نویسندگی را تمرین کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها