سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
كارنامه نشر موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در سال 93/ ارج‌نامه‌های دينانی و اعوانی

انتشارات موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در سال 93 آثار متعددی را در حوزه‌های عرفان و فلسفه منتشر کرده است.

اکبر رجایی، مسئول فروشگاه موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره تازه‌های نشر این مرکز در سال 93 اظهار کرد: کتاب «برهان‌هاي صديقين: دويست و بيست برهان به شيوه صديقين بر هستي خداوند» نوشته حسين عشاقي ‌اصفهاني، «عرفان استدلالی در شرح تمهید القواعد» اثر صائن الدین علی بن محمد الترکه با شرح، تعلیق و تنظیم حسن معلمی و کتاب «حمل اولی و شایع: رهیافتی تاریخی» به قلم محمود زراعت پیشه از جمله آثار جدید موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این آثار، کتاب «نفس انسانی در اسطوره‌های افلاطون» تالیف هیات تحریریه «معبد حکمت» با ترجمه فاطمه خوانساری و «الهیات محیط زیست» به قلم آیت‌الله سیدمصطفی محقق داماد در سال جاری منتشر شده‌اند.

به گفته وی، چاپ نخست کتاب «معمای زمان و حدوث جهان» و چاپ دوم کتاب «سخن ابن سینا و بیان بهمنیار» نیز به قلم غلامحسین ابراهیمی دینانی از دیگر آثاری است که به همت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منتشر شده است.


رجایی یادآور شد: دو کتاب «سالک فکرت: ارج‌نامه استاد دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی» و «سالک حکمت: ارج‌نامه غلامرضا اعوانی» نیز در سال 93 به چاپ رسیده‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون کتاب‌های «الهیات محیط زیست» و «معمای زمان و حدوث جهان» جزو آثار پرفروش انتشارات موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها