سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
ناصری: عجله نکنید، برگزیدگان معرفی می‌شوند

دبیر سیزدهمین جشنواره شهید غنی‌پور با بیان این‌که آیین پایانی این جشنواره دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، به حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزیدگان این جشنواره اشاره کرد و از اعلام اسامی برگزیدگان در هفته آینده خبر داد.

محمد ناصری به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، آیین پایانی جایزه شهید غنی‌پور، دوشنبه 12 اسفند پس از برپایی نماز مغرب و عشا در مسجد جواد الائمه برگزار و از داستان‌نویسان برتر حاضر در این دوره تقدیر خواهد شد. 

گفته می‌شود قرار است به برگزیدگان تنها لوح یادبود اهدا شود؟ ناصری در پاسخ به این پرسش توضیح داد: ببینید ما (برگزار کنندگان جشنواره) برای نویسندگان برگزیده لوح تقدیر، نشان ویژه و تندیس جایزه شهید غنی‌پور را در نظر گرفته‌ایم، اما سازمان‌های دولتی و غیر دولتی هم می‌توانند در اهدای جایزه به برندگان شرکت کنند. 

دبیر جشنواره شهید‌ غنی‌پور اضافه کرد: برای نمونه سازمان فرهنگی هنری شهرداری با ارسال نامه‌ای به ما برای اهدای جوایز به برگزیدگان اعلام آمادگی کرد. این نامه مدتی پیش به دستم رسید و سازمان‌های دیگر هم ‌می‌توانند تا زمان برگزاری آیین پایانی جشنواره در اهدای جوایز به نویسندگان برگزیده، مشارکت کنند. 

ناصری درباره آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره شهید غنی‌پور، عنوان کرد: از دوستان رسانه‌ای تقاضا می‌کنم برای اعلام فهرست برگزیدگان این دوره تا دوشنبه هفته آینده صبر کنند. زیبایی و هیجان یک جشنواره به مشخص نبودن اسامی برنده‌هاست. پس لطفاً برای اعلام اسامی برندگان عجله نکنید. 

سیزدهمین دوره جایزه غنی‌پور امسال در چهار بخش کودک، رمان آزاد، رمان نوجوان، رمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها