شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
سرنوشت نامعلوم 6 جلد از «اشعار و قصه‌های عامیانه، شیرین و کودکانه»

نویسنده مجموعه 7 جلدی به نام «اشعار و قصه‌های عامیانه، شیرین و کودکانه» با بیان این‌که تنها یک جلد از این مجموعه منتشر شده است از سرنوشت نامعلوم 6 جلد دیگر این مجموعه خبر داد._

ژیلا احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری كتاب ايران(ايبنا) درباره این مجموعه گفت: این اثر یک مجموعه 7 جلدی به نام «اشعار و قصه‌های عامیانه، شیرین و کودکانه» است که هر جلد آن 506 صفحه و شامل 777 داستان است. تصویرگری این مجموعه نیز به شکل سیاه و سفید است که خودم آن را انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: جلد اول این مجموعه توسط نشر روانشناسی و هنر به بازار آمده است و 6 جلد دیگر آن را  خودم به صورت ناشر مولف وارد بازار کتاب کنم اما هنوز نتوانسته‌ام هزینه‌اش را تامین کنم و منتظر دریافت وام هستم.

این نویسنده کودک و نوجوان درباره دیگر آثار آماده چاپش گفت: کتاب دیگری برای خردسالان نوشته‌ام به نام «خاطرات اولین روز کلاس اولی‌ها» که هنوز ناشری برایش پیدا نکرده‌ام. در این کتاب با استفاده از خاطرات ذهنی خودم نزدیک به 100 خاطره متفاوت از نخستین روز مدرسه برای بچه‌ها نوشته‌ام و هدف اصلی کتاب این است که به بچه‌ها این حس را القا کند که روز اول مدرسه ترس ندارد.

احمدی در پایان اضافه کرد: کتاب دیگری نوشته‌ام که هنوز برای چاپ آن اقدام نکرده‌ام. در این کتاب که اسم داستان‌هایش از ضرب‌المثل‌ها گرفته شده، داستان‌ها از زبان حیوانات برای خردسالان روایت می شود اما بازنویسی یا بازآفرینی نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها