چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۹
تجلي بيان معلمي در قلم نويسندگي

نويسنده كتاب فرازهايي از زندگي امام رضا(ع) گفت: بعد از سال‌ها فعاليت در عرصه معلمي، حالا قصد دارم وظيفه‌ام در قبال نوجوانان را با انتشار كتاب‌هايي ويژه آنان ادا كنم.

بتول سعيدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران‌(ايبنا) افزود: من سال‌ها به عنوان معلم و مشاور در آموزش و پرورش فعاليت كردم و حتي سعي‌كردم درس رياضي را كه براي اغلب دانش‌آموزان دشوار است، با بياني ساده و شيوا به دانش‌آموزان تدريس كنم تا آنها به اين درس علاقه‌مند شوند. حالا نيز در 37 عنوان كتابي كه به رشته تحرير درآورده‌ام، سعي دارم مطالب و مفاهيم را با قلمي روان و ساده براي آنان به رشته تحرير درآورم.

وي درباره كتاب فرازهايي از زندگي‌امام رضا(ع) گفت: تجربه من نشان‌‌داد اغلب كتاب‌هايي كه درباره ائمه معصومين(ع) و پيامبر(ص) چاپ شده، حجيم است و دانش‌آموزان كمتر حوصله مطالعه آنها را دارند. لذا من سعي كردم در كتاب‌هايم به ويژه در كتاب فرازهايي از زندگي امام رضا(ع) به صورت خلاصه و ساده زندگي امام هشتم را ويژه نسل جوان بنويسم.

وي افزود: در اين كتاب اصلا از جملات و كلمات عربي استفاده نكرده‌ام و تمامي مطالب را فقط به فارسي نوشته‌ام تا مخاطبان راحت‌تر با آن ارتباط برقرار كنند.

وي كه مدير مسئول نشر ساويز هم هست، از تاليف دو كتاب ويژه كودكان و نوجوانان با عناوين «درفش كاوياني» و «ازدواج زال و رودابه و تولد رستم» براساس شاهنامه فردوسي خبر داد كه مجوز انتشار آن نيز صادر شده است و زمستان 1386 به بازار خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها