سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
برگزاری آنلاین نمایشگاه کتاب دهلی نو برای دومین بار

بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو امسال برای دومین سال پیاپی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از دی‌ان‌ای ایندیا-اتحادیه ناشران هندی تصمیم گرفته‌اند تا امسال نیز همانند سال گذشته نمایشگاه کتاب دهلی نو را -که بزرگ‌ترین رویداد ادبی در کشور هند است- به صورت آنلاین برگزار کنند.

 پلتفرم رویدادهای مبتکرانه و پیشرفته pragatiE  همانند سال گذشته میزبان این دوره از نمایشگاه کتاب دهلی خواهد بود. این پلتفرم برای تسهیل فروش کتاب‌ها به یک فضای تجاری جدید و پیشرفته مجهز شده و همچنین دارای ویژگی‌هایی است که امکان تماس زنده ویدئویی و تلفیق پیام‌رسان واتساپ را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.
 
خرید کتاب‌های دلخواه، تعامل با نویسندگان مورد علاقه، مشارکت در بازی‌ها و سرگرمی‌های متعدد، گوش‌دادن به وبینارهای تامل‌برانگیز متخصصان و مدیران صنعتی و جوایز سالانه اف‌آی‌پی و غیره از جمله امکانات و رویدادهایی هستند که نمایشگاه کتاب دهلی نو با آوردن محیط فیزیکی به داخل یک پلتفرم مجازی برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان آماده کرده است.

سال گذشته نمایشگاه کتاب دهلی یکی از بزرگ‌ترین و پربازدیدکننده‌ترین نمایشگاه‌‌های کتابی بود که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شدند. امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این دوره از نمایشگاه با بیش از 300 هزار بازدیدکننده، 200 غرفه‌دار ، 10 هزار عنوان کتاب و 50 وبینار از سال گذشته گسترده‌تر باشد. هم‌چنین انتظار می‌رود امسال بیش از 15 هزار بازدیدکننده بین‌المللی از این نمایشگاه دیدن کنند.

گفتنی است که اتحادیه ناشران هندی از همه ناشران نویسندگان و کتاب‌فروشان با هر سابقه و زمینه‌ای دعوت کرده که برای شرکت در این دوره نمایشگاه به این آدرس events@fiponline.org مراجعه کنند.

بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو از 5 سپتامبر (14 شهریور) با دو تم سلامت ذهنی و پایداری به مدت سه روز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نمایشگاه كتاب دهلی تا سال 2013 هر دو سال یك بار برگزار می‌شد؛ ولی از این سال به بعد به صورت سالانه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها