چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
اهدای کتاب رایگان برای بازسازی کتابفروشی نوار غزه

بوکس‌تو‌دور یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین کتاب‌های کودک در بریتانیا حدود هزار کتاب برای بازسازی کتابفروشی مشهور نوار غزه به مردم فلسطین اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوکسلر، بوکس‌تو‌دور یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین کتاب‌های کودک در بریتانیا حدود هزار کتاب برای بازسازی کتابفروشی مشهور نوار غزه به مردم فلسطین اهداء کرد. بزرگ‌ترین و مشهورترین کتاب‌فروشی واقع در نوار غزه در بمباران روزهای اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به طور کامل تخریب شد. کتابفروشی «سمیر منصور» یکی از مراکز اصلی فروش کتاب و پاتوق ادبی نویسندگان فلسطینی بود.
 
کتاب‌فروشی منصور در سال‌های گذشته بخشی از فعالیت‌های اصلی خود را به انتشار داستان‌های نوشته‌شده توسط نویسندگان فلسطینی درباره موضوع اشغالگری صهیونیست‌ها اختصاص داده بود.
 
در هفته‌های گذشته صدها نفر از کتابفروشان و ناشران مستقل در انگلیس در اعتراض به بمباران نوار غزه و تخریب مشهورترین کتابفروشی این شهر در خیابان‌های لندن به تظاهرات پرداختند. بسیاری از این کتابفروشان کمپینی آنلاین برای جمع‌آوری کمک‌های مالی جهت بازسازی کتابفروشی نوار غزه راه انداخته‌‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها