دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
از مخترعان تا امپراطور سیلیکون ولی با یک اطلاعات فوق سری

سایت خبری تحلیلی medium.com سه کتاب مهم در دنیای فناوری را معرفی کرده است. آثاری که شما را با داستان‌های مخترعان آشنا می‌کند و تبدیل‌شدنتان به یک امپراطور را آموزش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) برنامه‌ها و دستگاه‌های جدید و اتصال سریع‌تر به اینترنت گواه خوبی است که به ما بگوید ما در دنیای پرشتاب و نوآور دائمی و پیشرفت تکنولوژیکی زندگی می‌کنیم. کتاب‌های معرفی‌شده از سوی سایت medium.com برای درک فناوری مفید خواهد بود.
 
داستان مخترعان
قهرمانان مهم هستند. ما به قهرمانان برای پیش‌بردن تمدن خود نیاز داریم. اینکه آن‌ها را می‌توانیم دوست داشته باشیم یا متنفر باشیم؛ اما نمی‌توانیم نسبت به آنچه آنها انجام می‌دهند، بی‌طرف باشیم. کتاب «مبتکران» نوشته ایزاک سون در مورد چگونگی فعالیت ذهن‌های خلاق و چگونگی عبور از مرزها‌، حرکت بر خلاف دوران خود و بازآفرینی كارها است.
 

 
در این اثر می‌آموزید که استعدادهایی که به مخترعان و کارآفرینان خاص اجازه داده است ایده‌های خود را به واقعیت‌های مخرب تبدیل کنند، چه بوده است؟ چه عواملی منجر به جهش خلاقانه آنها شد؟ چرا برخی موفق شدند و عده‌ای دیگر شکست خوردند؟
 

 
چگونه به یک امپراطور تبدیل شویم
کتاب Bad Blood داستانی است درباره نحوه شکست‌ها در سیلیکون؛ ولی اینکه اگر هدف شما این است که یک شرکت میلیارد دلاری را به هر قیمتی راه‌اندازی کنید؛ و اینکه در چه زمینه‌هایی امکان دارد اشتباه کنید را می‌آموزید. در واقع، یک انتقاد هوشمندانه از نحوه فعالیت در سیلیکون و اکوسیستم استارت آپ است.


 
هوش مصنوعی فراتر از بشریت
کتاب «اطلاعات فوق سری» نوشته نیک بستروم اکنون یک مرجع اطلاعاتی کامل درباره هوش مصنوعی است. نویسنده با رسیدن به مفهوم AGI ، هوش مصنوعی فراتر از هوش عمومی انسان را بررسی می‌کند و همزمان سطح مختلف AI را تجزیه و تحلیل می‌کند؛ وی قادر به کنارآمدن با هر کار خلاقانه‌ای است. کتاب متراکم است؛ اما ارزشش را دارد که آن را بخوانید.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها