چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
پلتفرم تازه‌تاسیس فیس‌بوک برای نویسندگان و خبرنگاران مستقل

فیس‌بوک گفته است نویسندگان ساکن آمریکا با ورود به اپلیکیشن طراحی شده می‌توانند داستان‌‌های خود را بدون هزینه منتشر کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ادویک‌نیوز، شبکه اجتماعی فیس‌بوک از اختصاص حدود 5میلیون دلار برای حمایت از نویسندگان خودنشر و مستقل برای ورود به پلتفرم تازه‌تاسیس این شبکه برای انتشار داستان و کتاب‌های مستند خبر داده است. فیس بوک گفته است نویسندگان ساکن آمریکا با ورود به اپلیکیشن طراحی شده می‌توانند داستان‌‌های خود را بدون هزینه منتشر کنند.
 
فیس‌بوک همچنین از خبرنگاران مستقل و آزاد نیز دعوت کرده است که خبرها و گزارش‌های خود را در این پلتفرم منتشر کنند و امیدوار باشند که این جایگاه موجب شناخته‌شدن و دیده‌شدن گزارش‌های آنها خواهد شد. مسئولان فیس‌بوک به مرکز بین‌المللی خبرنگاران (ICFJ) و انجمن خبرنگاران ملی آمریکا (NAHJ) نیز دعوت‌نامه برای مشارکت در این پلتفرم ارسال کردند.
 
شبکه اجتماعی فیس‌بوک اطمینان داده است که نویسندگان جمعیت‌های اقلیت مثل رنگین‌پوستان و آسیایی‌ها نیز بدون هیچ محدودیتی بتوانند در این پلتفرم داستان‌های خود را منتشر کنند. آنها ادعا می‌کنند سایت‌ها و پلتفرم‌های مشابه، این محدودیت‌ها را علیه نویسندگان خود اعمال می‌کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها