دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
تداوم فروش آنلاین و بهشت کتاب‌دوستان استرالیایی

«تونی نش» مدیر عامل و موسس فروشگاه کتاب بوکتوپیا کشور استرالیا در بیانیه‌ای از افزایش فروش این سایت در دوران قرنطینه و شیوع کرونا خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از مرکوری، «تونی نش» مدیر عامل و موسس فروشگاه کتاب بوکتوپیا کشور استرالیا در بیانیه‌ای از افزایش فروش این سایت در دوران قرنطینه و شیوع کرونا خبر داده است و می‌گوید فروش آنلاین کتاب در کشور استرالیا همچنان در حال افزایش است. وی پیش‌بینی کرده است که افزایش فروش کتاب در این کشور همچنان به صورت آنلاین ادامه داشته باشد.
 
بوکتوپیا (Booktopia) بزرگترین فروشگاه‌ آنلاین کتاب در کشور استرالیا است که در سال 2004 تاسیس شد که در حال حاضر سهم عمده‌ای از بازار کتاب آنلاین این کشور را دارد. به گفته مدیر و موسس فروش این فروشگاه در شش ماه گذشته به خاطر ویروس کرونا 51درصد رشد داشته است.
 
مدیر عامل بوکتوپیا می‌گوید شش برابر شدن فروش آنلاین فروشگاه کتابش تنها به خاطر ویروس کرونا نیست و به نظر می‌رسد مردم در این کشور به خاطر مسافت‌های طولانی برای دسترسی به کتابفروشی‌های فیزیکی به سمت خرید کتاب به صورت آنلاین روی آورده و پیش‌بینی می‌شود این روند همچنان ادامه داشته باشد.
 
تونی نش گفت: در سال‌های گذشته رشد فروشگاه‌های آنلاین در این کشور نیز چشمگیر بوده و با توجه به اقلیم و جغرافیای خاص کشور استرالیا امیدواریم بتوانیم با فروش آنلاین کتاب را در اختیار همه مردم قرار دهیم. بوکتوپیا پیش از این به حذف‌شدن صفحه خود از شبکه اجتماعی فیس‌بوک اعتراض کرده بود.
 
فیس‌بوک تمام صفحات مربوط به دولت‌های ایالت‌های استرالیا، سازمان‌های خیریه و همچنین سازمان‌های خبری داخلی و بین المللی را سه روز پیش از آغاز برنامه ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ در استرالیا حذف کرد. اختلاف میان فیس بوک و استرالیا بر سر قانونی است که فیس بوک و گوگل را ملزم می کند با رسانه‌های خبری قراردادهای تجاری بسته و برای نمایش لینک‌های اخبار آنها پول پرداخت کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها