جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
فستیوال ادبی کتابخانه عمومی نیویورک برای تقویت حس مشترک انسان‌ها

کتابخانه عمومی شهر نیویورک برای اولین بار از تاریخ تاسیس این کتابخانه در نظر دارد یک فستیوال ادبی به صورت مجازی برای کاربران خود برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک دیلی نیوز، کتابخانه عمومی شهر نیویورک برای اولین بار از تاریخ تاسیس این کتابخانه در نظر دارد یک فستیوال ادبی به صورت مجازی برای کاربران خود برگزار کند. در این فستیوال قرار است به صورت رایگان کتاب‌های انگلیسی زبان و کتاب‌هایی به زبان‌های دیگر در اختیار کاربران از سراسر جهان قرار داده شود.
 
مسئولان کتابخانه عمومی نیویورک می‌گوید فستیوال ادبی مذکور به مدت دو هفته از 30 ماه آوریل برگزار خواهد شد که قرار است یک سری منابع آنلاین کتابخانه همراه کتاب‌های چاپی اسکن شده در اختیار کاربران قرار داده شود.
 
«آدریانا هایوارد» مدیر خدمات عمومی کتابخانه در اظهارنظری درباره این فستیوال می‌گوید: در شرایط کنونی پاندمی کرونا در سراسر جهان انسان‌ها باید حس مشترک بین خود را تقویت کنند و از یکدیگر مطالب آموزنده یاد بگیرند و یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به این مهم ادبیات و کتاب است. وی گفت: امیدواریم با برگزاری این فستیوال بتوانیم تا حدودی به این هدف برسیم.
 
رئیس بخش خدمات کتابخانه عمومی نیویورک گفت: در فستیوال دو هفته‌ای رمان‌های مختلفی از نویسندگان سراسر جهان که به زبان انگلیسی ترجمه شده است به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. از بین این رمان‌ها می‌توان به آثاری از اورهان پاموک رمان‌‌نویس مشهور ترک اشاره کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها