سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
35 سال برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی از رمان طلسم کینگ

اسپیلبرگ دو سال قبل از انتشار رمان طلسم حق امتیاز ساخت فیلم این رمان را از کینگ خریداری کرده بود و در 35 سال گذشته در حال بررسی و نوشتن یک فیلمنامه اقتباسی از این رمان بوده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از هالیوود ریپورتر، استیون کینگ نویسنده مشهور آمریکایی و صاحب داستان‌های ژانر وحشت در این کشور یکی از رمان‌های ترسناک خود را با همکاری پیتر استراب نویسنده دیگر آمریکایی اینگونه داستان‌ها نوشته است که «طلسم» نام دارد. اولین بار این رمان در سال 1984 وارد بازار کتاب آمریکا شد و در همان سال هم جایزه کتاب دنیای فانتزی شد.
 
استیون اسپیلبرگ با همکاری برادران دافر در حال ساخت سریالی با الهام از این رمان کینگ هستند که ظاهراً این سریال در مراحل نهایی انعقاد قرارداد و پیش‌تولید قرار دارد. مت دافر و راس دافر مشهور به برادران دافر دو برادر دوقلوی آمریکایی هستند که در زمینه کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های علمی- تخیلی فعالیت دارند. آنها فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز کردند و به واسطه ساخت مجموعه تلویزیونی چیزهای عجیب به شهرت رسیدند.
 
نکته جالب اینجاست که اسپیلبرگ دو سال قبل از انتشار رمان طلسم حق امتیاز ساخت فیلم این رمان را از کینگ خریداری کرده بود و در 35 سال گذشته در حال بررسی و نوشتن یک فیلمنامه اقتباسی از این رمان بوده است.
 
طلسم نوشته استیون کینگ ماجرای پسری 12 ساله به نام جک سایر است که به دنبال راهی برای نجات زندگی مادرش است. او دنبال طلسمی است که تنها آن می‌تواند مادرش را شفا دهد ولی فهمیده که می‌تواند کل جهان را نیز نجات دهد. او در دنیای واقعی و خیالی سفر می‌کند تا این طلسم را کشف کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها