شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
برگزاری مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو با مشارکت ایران

بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو قرار است از امروز به مدت 3 روز برای اولین بار به صورت مجازی و با مشارکت ایران برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل ازایندیا اکسپرس- بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیودهلی دیروز(جمعه) در طی یک مراسم مجازی و توسط وزیر آموزش و پرورش این کشور افتتاح شد. این رویداد بزرگ فرهنگی که هر سال در ماه ژانویه در پراگتی میدان دهلی نو برگزار می‌شود در پی محدودیت‌های ویروس کرونا از امروز (16 اسفند) تا 9 مارس(19 اسفند) با حضور بیش از 160 ناشر و نماینده هندی و غیر هندی برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که تم این دوره از نمایشگاه کتاب نیودهلی «سیاست آموزش ملی» انتخاب شده و ورود به آن برای همه رایگان است.

بر طبق بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر شده، سمینارها رویدادهای ادبی و فرهنگی، انتشار کتاب، گفت‌و‌گو با نویسندگان، میزگرد با ناشران خارجی بخشی از این رویداد مجازی است که با مشارکت مجازی شرکت‌کنندگان از بیش از 15 کشور مختلف جهان از جمله ایران، انگلیس، امریکا، امارات، چین، فرانسه، نپال، اسپانیا، اوکراین، ایتالیا سری‌لانکا برگزار خواهد شد.

نمایشگاه كتاب دهلی تا سال 2013 هر دو سال یك بار برگزار می‌شد ولی از این سال به بعد به صورت سالانه برگزار می‌شود.

به گفته مسئولان نمایشگاه كتاب دهلی، همه ساله بیش از یك میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید می‌كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها