یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
خدمات کتاب‌دهی هتلی در فلوریدا

هتلی در شهر فلوریدا امریکا مجهز به خدمتکاران ارائه‌دهنده کتاب است که کتاب‌های مختلف را همراه با غذای انتخابی به دست مهمانان این هتل می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از فاکس‌نیوز- هتل بن وست پالم در شهر وست پالم بیچ از شهرهای فلوریدا از اوایل ماه جاری شروع به ارائه خدمات کتاب‌دهی رایگان به همه مشتریان خود کرده است.

این هتل با همکاری یک کتابفروشی محلی مجموعه‌ای از کتاب‌های موضوعی و مناسب را که می‌توانید در طول اقامت خود در هتل از مطالعه آن لذت ببرید فراهم‌ آورده است.

میهمانان هتل می‌توانند فهرست کتاب‌ها را بررسی کنند و اگر از کتابی خوششان آمد با گرفتن شماره صفر از تلفن اتاق هتل با خدمتکار ارائه‌دهنده سرویس کتاب ارتباط برقرار کنند و کتاب مورد نظر خود را در داخل اتاق رایگان دریافت کنند.

مهمانان این هتل همچنین می‌توانند از سرویس غذاهای مختلفی که همراه با کتاب ارائه می‌شود تحت عنوان Book Bites بهره‌مند شوند و همراه با کتاب انتخابی خود یک بشقاب کوچک غذای ویژه با کتاب سفارش دهند.

مهمانان همچنین می‌توانند بعد از ترک هتل کتاب را همراه خود از هتل خارج کنند و اگر کتاب را داخل هتل جا بگذارند کتاب به بنیاد کتاب‌خانه‌  Palm Beach اهدا خواهد شد.

مدیر این هتل درباره این پیشنهاد  جدید می‌گوید «این برنامه تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده و مهمانان با دیدن سرویس کتاب‌دهی در مسیرشان شگفت زده می‌شوند و سوالات فراوانی درباره نحوه استفاده از این سرویس می پرسند. البته به این شکل نیست که هر روز یه کارمند با چند کتاب روی یک سینی نقره‌ای بین اتاق‌ها در رفت‌‌و‌آمد باشد. مهمانان در پس این برنامه خلاقیت را ترجیح می‌دهند و دوست دارند و ما هم سعی می‌کنیم این خلاقیت را در رساندن کتاب به آن‌ها اجرایی کنیم.»

بر اساس اطلاعیه‌ای که این هتل منتشر کرده آن‌ها قصد دارند همکاری خود را با کتابفروشان محلی گسترش دهند به این صورت که مهمان هتل بتوانند در روزهای مشخصی با نویسندگان برجسته و محبوب خود در داخل هتل گپ‌و گفت صمیمانه‌ای حول کتاب‌ها داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها